Infeksjon i KS sår

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Dere som har hatt infeksjon i KS sår. Når fikk dere det? Hvordan symptomer fikk dere? Behandling?
 
Nei, jeg har ikke hatt det, men KS er en ganske stor operasjon.
Har du noen som helst misstanke om infeksjon, RING FØDEN!!!!!!!!!!
 
Jeg hadde en del puss i såret, og det gjorde ganske vondt, det var heldigvis ikke infeksjon eller betennelse, men fikk komme på legevakta, så ta tak i det før det blir ille! Har en venninne som måtte opereres på nytt da infeksjonen gikk for langt og den ble innekapslet. Ikke for å skremme, men ta en tur for mye enn en tur for lite. Lykke til :)
 
Takk for alle svar! Ringte til barsel nå og fikk snakke med gynekolog på føden. Skal møte opp på sykehuset i morgen og få det sjekket! De sa også at jeg skulle ringe direkte om jeg fikk mer feber, dårlig form eller mer symptomer fra såret i mellomtiden, i så fall skulle jeg inn med en gang
 
Takk for alle svar! Ringte til barsel nå og fikk snakke med gynekolog på føden. Skal møte opp på sykehuset i morgen og få det sjekket! De sa også at jeg skulle ringe direkte om jeg fikk mer feber, dårlig form eller mer symptomer fra såret i mellomtiden, i så fall skulle jeg inn med en gang
Jeg mener nå du burde dra inn med en gang, men det er ikke så lenge til i morgen tidlig...
Men la mann/samboer holde et øye med deg i natt, ikke sikkert du merker det dersom du blir varmere
 
Jeg mener nå du burde dra inn med en gang, men det er ikke så lenge til i morgen tidlig...
Men la mann/samboer holde et øye med deg i natt, ikke sikkert du merker det dersom du blir varmere

Takk for råd, skal be han følge med! Kan jo måle når jeg er oppe og ammer også :)
 
Takk for råd, skal be han følge med! Kan jo måle når jeg er oppe og ammer også :)
Uansett, masse lykke til.
Men du, dersom du tror du må inn, ikke har for lav terskel.
Dersom det er infeksjon og du blir for dårlig kan det også gå utover melkeproduksjonen.
Altså, prøver ikke å gjøre deg hysterisk, men det er alt for mange som prøver å være helter og venter for lenge
 
Uansett, masse lykke til.
Men du, dersom du tror du må inn, ikke har for lav terskel.
Dersom det er infeksjon og du blir for dårlig kan det også gå utover melkeproduksjonen.
Altså, prøver ikke å gjøre deg hysterisk, men det er alt for mange som prøver å være helter og venter for lenge
og enda flere som ikke blir tatt på alvor av helsevesenet og derfor må vente hjemme (a la: "Si ifra hvis du blir dårligere", istedet for: "Vi skal undersøke deg med én gang").
 
Hvordan har natta gått? Håper du ikke har blitt noe dårligere!
 
Takk for alle svar! Ringte til barsel nå og fikk snakke med gynekolog på føden. Skal møte opp på sykehuset i morgen og få det sjekket! De sa også at jeg skulle ringe direkte om jeg fikk mer feber, dårlig form eller mer symptomer fra såret i mellomtiden, i så fall skulle jeg inn med en gang
Stakkars deg ❤️ God bedring! :)
 
Back
Topp