Inbody analyse

En tråd i 'Vi som slanker oss utenom slankekrigen' startet av seilefru, 28 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. seilefru Elsker forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

er det noen som har tatt en sånn analyse av kroppen? Sånn typisk man kan ta på treningssenter?
    Min sier jeg må ned 17kg i fett. Haha. Det blir spennende. Men at jeg har veldig bra mangle muskler. Ble nesten litt stolt over at jeg faktisk var litt trent under der. :p

• Liker Liker x 1
  2. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Jeg gjorde noe lignende da jeg var på fedmepoliklinikken. Jeg trente ikke akkurat da, så det var ikke akkurat oppløftende resultat :p
    Men da har jeg jo voldsomt forbedringspotensiale :D

• Liker Liker x 1
  3. seilefru Elsker forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

Har du tenkt å ta den igjen? For å se resultater? :)

4. Pusern Gift med forumet

Sant nok :) kan nok motivere en slik måling

• Liker Liker x 1
  5. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Nei, jeg hadde ikke tenkt det. Om jeg mister en del muskelmasse under slanking kan jeg bare fokusere på det når jeg har gått ned nok, så det ordner seg :)

• Liker Liker x 1
  6. Kicki_90 Elsker forumet Augustbarna 2021

Jeg gjorde det for noen år siden. Jeg gikk ned ca 20 kg i den perioden, bygde muskler og gikk ned i fett i starten, mot slutten økte styrken men ikke muskelmassen.
    Har nå vekt hjemme som analyserer, det er ikke 100%, men den registrerer endringer som jeg er opptatt av. :)

Starter på ny runde nå etter graviditeten, så er veldig spent på hvordan det blir med muskelmasse vs fettmasse om et års tid.

Del denne siden