inatt

krogenbaby

Elsker forumet
...sov kenny fra elve til halv sju!!!

han fikk mat halv elve..

guuud så godt det var å sove!!! men vet ikke helt om jeg skal være gla enn bekymra da?! hehe.. :)

så deilig da!!:)[:)][:-]
du kan nok helt sikkert bare nyte det!!
men mener og ha lest en plass at så små barn som vi har skal ikke sove 10 og 12 timer på natt uten mat... 
men gud, jeg kjenner jeeg virkelig blir misunnelig på deg krogenbaby !![8D][:D][:D] 

aha! men da bare nyyyter jeg det!
nå har sambo å kenny tatt trilletur, og je får spise frokost i ro og fred :P

Vel, har en kraftiiiig følelse av at d der var ett engangstilfelle! MEN, godt var det :)

ORIGINAL: Frøgen

I går kveld kl 23 ga jeg Dennis mme for første gang (hadde bare lyst å prøve for å se om han sov lengre)
Og gjett om!! Kl 23:30 var han i seng, og våknet kl 06:50 (10 min før klokka mi ringte)
Han hadde en MEGAbæsj i bleia og var sånn passe sulten, så jeg tror ikke han har lidd noen nød.
Jeg ville i alle fall ALDRI våknet babyen for å gi han mat på natta alså..!!

Men nå har jeg et fryktelig dilemma, skal jeg fortsette med mme (og pumpe ut det måltidet på kvelden til seinere)
eller skal jeg bare gi han min melk....[8|] Frister med 7 timer sammenhengende søvn alså...[;)]

Fikk beskjed av både lege og helsesøster jeg at det ikke gjør noe å gi dem mme fast på kveld hvis både du og babyen sover godt! En frisk opplagt mor, gir også en mer fornøyd baby! [;)] Nå ammer ikke jeg lengre da, men begynte bare med mme på kveld en stund før jeg sluttet å amme.

Åååh, Frøgen!!
Var det ikke DEILIG?? :)

jeg hadde fortsatt me det altså! =) For som det blir sagt her; når mor er fornøyd, er ungen fornøyd =)

Back
Topp