Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: **Emmeline**
ORIGINAL: Miss SWAG a lot
ORIGINAL: ©Smartass For Life!
ORIGINAL: Miss SWAG a lot
min heter Daniel-Andrè, jeg må jo være lynsmart med god jobb og sånn[8D]
Eller så gammel at du fikk barn på 70-tallet[8D]
haha, jeg var ikke født på 70tallet en gang... jeg går for smart jeg, likte den beste [8D]
Andrè er et balsete navn faktisk, er en del kriminelle som heter dette vistnok[8D]
ORIGINAL: MalinDalin
åÅåååå! Skulle så komme med en bra komentar lissom, men så blåste jeg en tyggis bobble lissom og den typ totaly satt seg fast i håret mitt lissom! Bleka Palestina hår og tyggis=not guuud ass!!
Dette skal så totaly inn på bloggen min! Mai gaaaad!!
åÅåååå! Skulle så komme med en bra komentar lissom, men så blåste jeg en tyggis bobble lissom og den typ totaly satt seg fast i håret mitt lissom! Bleka Palestina hår og tyggis=not guuud ass!!
*BilderIHodet* [8D]ORIGINAL: Imrelin
Dette blir da altså diskutert på ett annet forum hvor det er lov å si meningene sine, der inne finner du linker til kilder om dette temaet, her inne blir det bare barnslig snikk snakk.... (er vel ikke lov å skrive ordet men: kvinneguiden) uuuæææææ! nå blir jeg vel bannlyst [:D] De som mener jeg finner på påstandene mine får se der inne, gidder ikke dette lavmålet her inne.
ORIGINAL: ©Smartass For Life!
ORIGINAL: Imrelin
Dette blir da altså diskutert på ett annet forum hvor det er lov å si meningene sine, der inne finner du linker til kilder om dette temaet, her inne blir det bare barnslig snikk snakk.... (er vel ikke lov å skrive ordet men: kvinneguiden) uuuæææææ! nå blir jeg vel bannlyst [:D] De som mener jeg finner på påstandene mine får se der inne, gidder ikke dette lavmålet her inne.
jeg stilte deg et spørsmål på side 1.[;)]
ORIGINAL: Imrelin
Skal jeg lære deg noe?!?! Det du holder på med nå gjør du pga. STIGMATISERING!!! Du beviser bare poenget mitt!