Imrelin

ORIGINAL: IsThaBeth

OMG OMG, dette er en tråd jeg har gått glipp av! Er det mulig?

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=24640431&mpage=1&key=

ORIGINAL: **Emmeline**

ORIGINAL: Miss SWAG a lot

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

ORIGINAL: Miss SWAG a lot

min heter Daniel-Andrè, jeg må jo være lynsmart med god jobb og sånn[8D]

Eller så gammel at du fikk barn på 70-tallet[8D]

haha, jeg var ikke født på 70tallet en gang... jeg går for smart jeg, likte den beste [8D]

Andrè er et balsete navn faktisk, er en del kriminelle som heter dette vistnok[8D]

Begge to er det, faktisk... Pappa er fengselsbetjent, og Andrè var en av navna han mente jeg ikke skulle bruke.. Ronny var værtfall forbudt[8D]

Det var vel sakligheten i tråden og ikke temaet som gjorde at den ble stengt. Går an å ha en diskusjon uten å ha nedtalende holdning til dem det måtte vedrøre.

Imrelin; Du og alle andre her er hjertlig velkomne til å diskutere det meste, så lenge det ikke medfører krangel og personangrep. Det er heller ikke tillatt å linke til andre forum.

Hilsen
Moderator 5

åÅåååå! Skulle så komme med en bra komentar lissom, men så blåste jeg en tyggis bobble lissom og den typ totaly satt seg fast i håret mitt lissom! Bleka Palestina hår og tyggis=not guuud ass!!
Dette skal så totaly inn på bloggen min! Mai gaaaad!!

ORIGINAL: MalinDalin

åÅåååå! Skulle så komme med en bra komentar lissom, men så blåste jeg en tyggis bobble lissom og den typ totaly satt seg fast i håret mitt lissom! Bleka Palestina hår og tyggis=not guuud ass!!

[:D]

Skal jeg lære deg noe?!?! Det du holder på med nå gjør du pga. STIGMATISERING!!! Du beviser bare poenget mitt!

*BilderIHodet* [8D]

jeg spør igjen: HAR DU FORSKNING ELLER STATISTIKK SOM KAN BEVISE DIN PÅSTAND ??? Husk at alt man finner på google er ikke godkjent som fakta. jeg er nysgjerrig, skal man legge ut påstander så må det også være en viss validitet i det

Dette blir da altså diskutert på ett annet forum hvor det er lov å si meningene sine, der inne finner du linker til kilder om dette temaet, her inne blir det bare barnslig snikk snakk.... (er vel ikke lov å skrive ordet men: kvinneguiden, en tråd under ) uuuæææææ! nå blir jeg vel bannlyst [:D] De som mener jeg finner på påstandene mine får se der inne, gidder ikke dette lavmålet her inne.

ORIGINAL: Imrelin

Dette blir da altså diskutert på ett annet forum hvor det er lov å si meningene sine, der inne finner du linker til kilder om dette temaet, her inne blir det bare barnslig snikk snakk.... (er vel ikke lov å skrive ordet men: kvinneguiden) uuuæææææ! nå blir jeg vel bannlyst [:D] De som mener jeg finner på påstandene mine får se der inne, gidder ikke dette lavmålet her inne.

jeg stilte deg et spørsmål på side 1.[;)]

Det er greit nok at hun har et poeng, men det er jo måten det blir framlagt på som er tåpelig.. White trash mødre ? Hva er det å si liksom.. Hang meg opp i det og glemte resten.

Dette blir da altså diskutert på ett annet forum hvor det er lov å si meningene sine, der inne finner du linker til kilder om dette temaet, her inne blir det bare barnslig snikk snakk.... (er vel ikke lov å skrive ordet men: kvinneguiden) uuuæææææ! nå blir jeg vel bannlyst [:D] De som mener jeg finner på påstandene mine får se der inne, gidder ikke dette lavmålet her inne.

jeg stilte deg et spørsmål på side 1.[;)]

Hva pokker har dette med muslimer og mørkhudede å gjøre???? Er du gal?

ORIGINAL: AB

Det er greit nok at hun har et poeng, men det er jo måten det blir framlagt på som er tåpelig.. White trash mødre ? Hva er det å si liksom.. Hang meg opp i det og glemte resten.

Jeg ga et annet eksempel. Saken blir den samme.[8|]

ORIGINAL: Stinoa

Ingen som ville svare på mitt spørsmål nei[8D]

Nei.. ta hintet.[8D]

Skal jeg lære deg noe?!?! Det du holder på med nå gjør du pga. STIGMATISERING!!! Du beviser bare poenget mitt!

gjør jeg det? Eller er det en ironisk måte å motbevise påstandene dine på og samtidig få frem at selv om min sønn heter Nathaniel Demir er jeg hverken dum, uten utdanning eller blogger?

ORIGINAL: Stinoa

Ingen som ville svare på mitt spørsmål nei[8D]

Nei.. ta hintet.[8D]

Jammen[8D]
Eg vil jo vite om eg har jålete navn på sønnen min siden eg ikkje har utdanning.. og ikkje minst om han blir kriminiminell[8D]

ORIGINAL: Labambie

Hun har jo et poeng. Det har blitt mange "finnepånavn"... 

Jeg er utrolig enig med Imrelin jeg. Faktisk.

Back
Topp