"Impossible"

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg og mamma`n min var på kino igår for første gang på flere år! :D
Så filmen "Impossible" - sann historie om en familie som opplevde tsunamien i Thailand..
Flere som har sett den?
Utrolig sterkt... :(
 
Så deilig å komme seg ut litt :)
Nei, jeg då reklamen å tenkte dette er ingen film for meg!
 
Den vil jeg og se :)
Mistet du noen nærme der nede?
Anbefales! :D
Min makker på jobben mistet kona si der.. :( Men han klarte å redde de to sønnene sine på 3 og 5 år..
Jeg passet hunden dems da de var der på juleferie...
 
Anbefales! :D
Min makker på jobben mistet kona si der.. :( Men han klarte å redde de to sønnene sine på 3 og 5 år..
Jeg passet hunden dems da de var der på juleferie...

Huff så trist da :( Ja da får man ett ekstra forhold til filmen og :)
Har makkeren din planer å se filmen? Eller kan det bli for tøft for dem som var midt oppi det?
 
Veldig deilig med en kveld for seg selv! :D
Ja, filmen er sterk...brukte vel ca 2 pk snytepapir...;)

Ja, det hadde sikkert jeg gjort også. Jeg er også en slik person som tar det med meg videre, sover ikke de første nettene og blir helt utenfor.
 
Huff så trist da :( Ja da får man ett ekstra forhold til filmen og :)
Har makkeren din planer å se filmen? Eller kan det bli for tøft for dem som var midt oppi det?
Kan aldri tenke meg han vil se den...:(
Og jeg kommer aldri til å anbefale det heller... Blir nok altfor sterk desverre.. :(
 
Kan aldri tenke meg han vil se den...:(
Og jeg kommer aldri til å anbefale det heller... Blir nok altfor sterk desverre.. :(
Ja var det jeg og tenkte. At en sånn type film vil bli alt for sterkt for dem som var midt oppi det.
 
Jeg har veldig lyst å se den. Men er forberedt på at den kanskje kan bli litt tøff.
 
Høres ikke ut som en film jeg kan se, er dessverre altfor flink til å leve meg inn i filmen.

sendt ifra BV forum <3
 
Så koselig med kinotur, det gleder jeg meg også til jeg skal en gang ;) Har ikke sett den, men sett reklame for den og den virker bra tror jeg :)
 
Tørr ikke å se den, blir bare tårer og en påminnelse om hvor skjørt livet er og med hormoner så må jeg vente litt. ..

BV App ★
 
Har veldig lyst å se den og regner med det blir en del tårer..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Back
Topp