Importere tfk, sjekk pris...noen erfaring.

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Lurer på å bestille dette etterhvert (termin i februar, så enda litt tidlig) Noen andre som har importert? Erfaring? Tror jeg skal ta sjansen...men er jo mye penger. Totalsummen med frakt og mva kommer på borti 11.000kr så er jo mye og spare (ser brukt multi x bag og vogn ligg på ca 4000kr, og det er jo bare rett under det en ny fra Tyskland koster)
 
image.jpg
Lurer på å bestille dette etterhvert (termin i februar, så enda litt tidlig) Noen andre som har importert? Erfaring? Tror jeg skal ta sjansen...men er jo mye penger. Totalsummen med frakt og mva kommer på borti 11.000kr så er jo mye og spare (ser brukt multi x bag og vogn ligg på ca 4000kr, og det er jo bare rett under det en ny fra Tyskland koster)
 
Jeg vurderte å importere fra kiddies24.de, men etter å ha saumfart de norske nettbutikkene og funnet de billigste alternativene endte jeg opp med å bare spare en tusenlapp på vogn og bilsete.
Jeg synes derfor ikke det var verdt det, i tilfelle jeg måtte ha reklamert på det og derfor vært nødt til å betale frakten tilbake selv.
 
Jeg vurderte å importere fra kiddies24.de, men etter å ha saumfart de norske nettbutikkene og funnet de billigste alternativene endte jeg opp med å bare spare en tusenlapp på vogn og bilsete.
Jeg synes derfor ikke det var verdt det, i tilfelle jeg måtte ha reklamert på det og derfor vært nødt til å betale frakten tilbake selv.
Hm, en 1000 lapp er jo ikke verd det... Du sier noe... Har jo god tid til å følge med på norske tilbud...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Hm, en 1000 lapp er jo ikke verd det... Du sier noe... Har jo god tid til å følge med på norske tilbud...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Jeg kjøpte vognen gjennom vognimport.no, og bilsetet på tilbud hos jollyroom.no.
 
Vi kjøpte vår tfk fra kiddies24 og er superfornøyde, det var ikke noe som var i nærheten av den prisen vi fikk da vi kjøpte:) rask levering og ikke noe tull, men om jeg hadde funnet noe tilsvarende i Norge da jeg skulle kjøpe hadde jo jeg også gjort det:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi kjøpte vår tfk fra kiddies24 og er superfornøyde, det var ikke noe som var i nærheten av den prisen vi fikk da vi kjøpte:) rask levering og ikke noe tull, men om jeg hadde funnet noe tilsvarende i Norge da jeg skulle kjøpe hadde jo jeg også gjort det:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Så langt er kiddies det billigste jeg har funnet..
4.400 kr for tfk joggster III med multix bag.. Er under det bare selve vogna koster i Norge (etter det jeg har sett, men har ikke fulgt med etter tilbud) Vi skal ha sykkelfeste også, dette sparer vi 1000 kr på, men heller ikke her fulgt med etter tilbud...

Er vanskelig dette med vogn :( og særlig når det er snakk om så mye penger :( og ikke minst tid en skal bruke med vogna...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Så langt er kiddies det billigste jeg har funnet..
4.400 kr for tfk joggster III med multix bag.. Er under det bare selve vogna koster i Norge (etter det jeg har sett, men har ikke fulgt med etter tilbud) Vi skal ha sykkelfeste også, dette sparer vi 1000 kr på, men heller ikke her fulgt med etter tilbud...

Er vanskelig dette med vogn :( og særlig når det er snakk om så mye penger :( og ikke minst tid en skal bruke med vogna...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Ja, det er ho en jungel der ute. Vi hadde emmaljunga det første året og vil absolutt si at hvis jeg hadde visst det jeg vet nå så hadde jeg kjøpt tfk med en gang. Vi kjøpte joggster med babydel, sportsdel, voksipose og vindtett greie til beina og regntrekk til begge og betalte rett over 5000,- ser ikke for meg at noen kan matche den prisen egentlig, har sett på bare den voksiposen med lammeull i Norge og de ligger på nesten 2000,- så jeg var ikke i tvil. Uansett masse lykke til of håper du finner ei vogn som passer dere perfekt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er i alle fall veldig fornøyd med tfk :D kjøpte min brukt da, for 1900 kroner :) men var inne og så på kiddies24 før jeg kom over en brukt her i nærområdet :)


Februar-14 mamma <3
 
Me e förnöjd mes tfk. Visst ilkje om den siden kiddies när vi köpte vår tfk. De enda eg angra på var att eg ikkje kjöpte multixbag,
 
Kjøpte pakke med bilstol, tfk, multi-x bag, braketter og høst/vinter pose dær i sommer :)
Kjøpte også div annet. Totalt med frakt osv kom det på ca 11 . Sparte ca 7 tusen :D
Bestilte den til sverige da min mor bor dær.
Ble da kun europeisk moms på 19% kontra 24% som det blir til norge, frakten ble også billigere til sverige enn norge.
Sparer mye uansett på å bestille fra kiddies24.

Kom etter 10 dager ca, ingen mangler eller skader :)
Gleder meg til å begynne å bruke den snart ;)

Google kiddies24 dicount (rabatt) så skal det komme opp noen koder som gir noe rabatt så vidt jeg forsto ;) fikk høre om det etter jeg bestilte :S


Sent from my SM-T800 using BV Forum mobile app
 
Men den reisebagen vil ikke gi noe sikkerhet på fly osv, de dekker kun om vognen er i prampack ;)



Sent from my SM-T800 using BV Forum mobile app
 
Men den reisebagen vil ikke gi noe sikkerhet på fly osv, de dekker kun om vognen er i prampack ;)



Sent from my SM-T800 using BV Forum mobile app
Hadde mistanke om det, ja :( Så la den bare til foreløpig (blir ikke bestilt enda, men alt hold seg i handlekurven) Litt synd :(


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Kjøpte pakke med bilstol, tfk, multi-x bag, braketter og høst/vinter pose dær i sommer :)
Kjøpte også div annet. Totalt med frakt osv kom det på ca 11 . Sparte ca 7 tusen :D
Bestilte den til sverige da min mor bor dær.
Ble da kun europeisk moms på 19% kontra 24% som det blir til norge, frakten ble også billigere til sverige enn norge.
Sparer mye uansett på å bestille fra kiddies24.

Kom etter 10 dager ca, ingen mangler eller skader :)
Gleder meg til å begynne å bruke den snart ;)

Google kiddies24 dicount (rabatt) så skal det komme opp noen koder som gir noe rabatt så vidt jeg forsto ;) fikk høre om det etter jeg bestilte :S


Sent from my SM-T800 using BV Forum mobile app

Så bra at du er fornøyd :) :) tror jeg også tørr å bestille...
Smart med å sende til Sverige :)

Syntes det var vanskelig å finne bildtol med base hos de, virket som de var fri/ikke hadde base til de fleste stolene.. Så foreløpig har jeg ikke lagt det til i handlekurven - men har enda noen mnd på å bestille, så kan jo hende de får inn til da :)
-og så rabattkode :) det må jeg sjekke/følge med på :) Hadde egentlig tenkt å se på slutten av året om de hadde noe salg før 2015 modell Evt kommer..
Du si du kjøpte braketter... Til hva?

Tusen takk for at du delte med meg <3
Og kos deg med baby og vogna når den tid kommer :)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Back
Topp