"import" damer

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hva syns dere om disse litt eldre karene som importerer seg unge jenter/damer fra asia og øst-europa? Tror dere at det er en eller annen form for kjærlighet eller er det bare hanky panky fra gubben sin side, og drømmen om et bedre liv fra damene sin side.

Kom med en gang til å tenke på han dansken fra det realityprogrammet der de var i Thailand for å finne kjærligheten. Han var så j*vla ekkel at jeg nesten spøy når jeg så han. [:'(] 

Haha, skal ikke si noe jeg da som har en tyrkermed planer om import. Men jeg er yngre enn han da!

Les boken "Elskede Poona", så vier man ut horisonten litt..

Vell, alt er forskjellig fra forhold til forhold, par til par. Noen må gifte seg, for å kunne leve ett liv i Norge, på samme måte som feks norske jenter som møter en kjæreste i ett annet land. Som feks Tyrkia. Der er jo også avslagsprosenten stor, fordi man mener det er proforma eller mistenker proforma, MEN samtidig får hvem-som-helst av gamle mannfolk hit både andre, tredje og femte kona, selv om de fire andre har endt på krisesenter...

ORIGINAL: Thunderella

Les boken "Elskede Poona", så vier man ut horisonten litt..

Vurderer å skrive en ny slutt til den boken jeg. Boken var så FANTASTISK!!! Og slutten stinket. Men, en nydelig bok!!!!

Jeg synes i mange tilfeller det er snakk om litt sånne fortapte typer som er gode og snille og som ikke helt får til det sosiale spillet. At de reiser andre steder hvor de oppleves mer attraktive og tar med seg hjem snille og gode damer og har et flott liv sammen - jeg synes bare det er hyggelig.

Men, så har du gamle griser som bare vil ha seg en ungdom som de kan gjøre som de vil med. Det er avskyelig!

Håper virkelig de ikke tror det er proforma etter å ha Ludo meg gjennom 4 år med svigemor som en gjest som aldri forlater festen!!

ORIGINAL: *Meya*

Vell, alt er forskjellig fra forhold til forhold, par til par. Noen må gifte seg, for å kunne leve ett liv i Norge, på samme måte som feks norske jenter som møter en kjæreste i ett annet land. Som feks Tyrkia. Der er jo også avslagsprosenten stor, fordi man mener det er proforma eller mistenker proforma, MEN samtidig får hvem-som-helst av gamle mannfolk hit både andre, tredje og femte kona, selv om de fire andre har endt på krisesenter...

En nabo nedi gata her er på sin tredje import-sak nå. De to andre har reist hjem igjen til hjemlandene..[8D] Og det virker ikke som at det er så lenge til det blir en ny en igjen, de krangler så duppedingser fyker og ingen av de skjønner hva den andre sier[8D]

Om det er av kjærlighet har jeg ingenting i mot det, men de som importerer bare for å få seg sex og vaskekjærring har jeg meget lite til overs for.

Her ser du forskjell på thai å filippinsk med en gang. Thaidamene råtter seg sammen, skal ikke jobbe eller prate norsk, altså dem er ovehode ikke interessert i å integrere seg i samfunnet. Mens damene fra Filippinene snakker norsk, jobber og vil være som oss [:)] De ferier nasjonaldagen sin på kulturhuset her, og den feiringen er mens for oss norske, slik at vi kan bli kjent med deres land og kultur [:)]
Om jeg hadde satt foten min innafor døra når de fra Thailand feirer nasjonaldag, så hadde jeg garantert blitt sparka ut tvert fordi jeg ikke var thai!

ORIGINAL: Coreal

En nabo nedi gata her er på sin tredje import-sak nå. De to andre har reist hjem igjen til hjemlandene..[8D] Og det virker ikke som at det er så lenge til det blir en ny en igjen, de krangler så duppedingser fyker og ingen av de skjønner hva den andre sier[8D]

Naboen vår ble fengslet for drapsmistanker, men de fant aldri noe bevis, så han slapp fri...

Naboen vår ble fengslet for drapsmistanker, men de fant aldri noe bevis, så han slapp fri...

Plutselig vet jeg hvor du bor... Hun fødte omtrent samtidig som jeg med min første (noen dager imellom). Engasjerte meg veldig i den saken. TRAGISK!!!!

ORIGINAL: slisabeth

Hun som aldri ble funnet, der svigermor og svoger også var mistenkt?

Ja...

Ja, det var tragisk... Hun var kjempesøt... Husker henne godt, selv om jeg ikke så henne så ofte.

mange av de asia jentene liker eldra mannfolk så for dem er det vanlig.
vi syns det er litt nasty.
men i de fleste tilfeller skjærer det seg, de kommer til norge og hverdagen begynner og det er ikke rosenrødt lenger.

mange nordmenn som ikke får seg dame fordi de ikke sto først i køen når skjønnheten ble delt ut...og drar ned dit å får napp...[8D]
vet om flere som har import i hus og ofte blir de bare sittende ¨å stirre på hverandre. ikke mye givende.

men bryr meg svært lite. man ser heller ikke mye tull med de i forhold til mange andre som kommer til norge av andre grunner.

Back
Topp