Imponert over NAV

Snufla

Elsker forumet
Faktisk så ble jeg nettopp veldig imponert over nav :o sendte inn permisjonssøknaden min tirsdag 2. April og fikk svar i dag om at søknaden var innvilget!

De hadde tom fått med seg de 5 ukene ferie jeg hadde satt opp midt i pemisjonen og det uten at jeg fylte ut noen som helst ekstra skjemaer. Skikkelig imponert altså. Bra at det går an å få positive overraskelser fra nav også :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Faktisk så ble jeg nettopp veldig imponert over nav :eek: sendte inn permisjonssøknaden min tirsdag 2. April og fikk svar i dag om at søknaden var innvilget!

De hadde tom fått med seg de 5 ukene ferie jeg hadde satt opp midt i pemisjonen og det uten at jeg fylte ut noen som helst ekstra skjemaer. Skikkelig imponert altså. Bra at det går an å få positive overraskelser fra nav også :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har samme erfaring (og er vel samme NAV-kontor og). Gikk såvidt over ei uke før jeg fikk svar, og alt var i orden! Snakka med kundebehandler på sentralbordet deres like etterpå, ho fikk jo opp mine søknader på skjermen, og ho kommenterte at de hadde vært veldig raske, virka overraska sjøl :)
De var veldig raske med svangerskapspengene også, så jeg er kjempefornøyd med NAV ut ifra det jeg har hatt med de å gjøre!

Digg å ha det i orden :) Ikke verst at du fikk utsette ferien med 5 uker, har hørt mange som får beskjed om at de bare godkjenner 4 uker og en dag...

Er ikke så imponert,sendte de inn i uke 28,og har enda ikke fått svar:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har samme erfaring (og er vel samme NAV-kontor og). Gikk såvidt over ei uke før jeg fikk svar, og alt var i orden! Snakka med kundebehandler på sentralbordet deres like etterpå, ho fikk jo opp mine søknader på skjermen, og ho kommenterte at de hadde vært veldig raske, virka overraska sjøl :)
De var veldig raske med svangerskapspengene også, så jeg er kjempefornøyd med NAV ut ifra det jeg har hatt med de å gjøre!

Digg å ha det i orden :) Ikke verst at du fikk utsette ferien med 5 uker, har hørt mange som får beskjed om at de bare godkjenner 4 uker og en dag...
Ja ikke sant. Mulig ferien min gikk i orden fordi den starter i desember og slutter i januar. Så da er det ikke sikkert at det blir trøbbel i nav systemet. Er bare utrolig glad for at jeg slipper noe rot :)

Ja ikke sant. Mulig ferien min gikk i orden fordi den starter i desember og slutter i januar. Så da er det ikke sikkert at det blir trøbbel i nav systemet. Er bare utrolig glad for at jeg slipper noe rot :)

Ja, da er det sikkert derfor - og da får du noen ekstradager pga helligdager og, smart :) Er veldig deilig å ha det i boks og slippe å lure. Tror jeg hadde den permsøknaden bak i tankene fra oktober til den var innvilga :)

Sendte inn i uke 28 selv og ikke noe svar :-( Noen som vet når pappaen skal søke om permisjon??

4 uker før permisjon :)

Jeg sendte inn i uke 27 og har enda ikke fått svar... NAV-kontoret her er helt på trynet, da :p

Takk! :-) Ja jeg skal ringe og høre på mandag. Oppdaget ista at de utbetaler sykepengene mine til en konto som ikke er min! :-S

Jeg sendte inn 2. mars og skulle få svar innen 2. april. Men tenkte med påsken at det kanskje drøyde 1 uke. Men nå har det drøyd to. Ringte i forrige uke også, de sa det eneste som var igjen å gjøre var egentlig å sende papirer til meg.. men jeg vet ikke jeg.. kommer det ikke noe i posten på mandag så så ringer jeg igjen :P

Back
Topp