Imponert over dere!

Girl from the North Country

Andre møte med forumet
Jeg må bare si at jeg blir så imponert over dere som deler både gode og vonde erfaringer, og som hopper uti det igjen og igjen til tross for all mulig slags nedturer og skuffelser. Jeg applauderer dere, virkelig!

Selv har jeg opplevd å miste en graviditet veldig tidlig, og ble sjokkert over hvor vondt det var. Men jeg har også fått ei nydelig lita jente, dog ikke på den måten jeg hadde sett for meg. Det ble akutt KS, jeg fikk infeksjon etter fødsel, og fikk ikke til ammingen. Det ble et slit og en veldig rar tid preget av depresjon, men også MYE kjærlighet til jenta mi.

Jeg har lært mye om å ta vare på meg selv, og denne erfaringen har åpnet gamle sår som jeg nå har hatt mulighet til å lege.

Nå er jeg gravid på nytt, og det var ikke planlagt. Pappaen har gjort en kjempejobb med å tilpasse seg til tanken på barn nr. 3 for hans del, og jeg gleder meg til å ha muligheten til å oppleve dette på nytt, med mange gode og lærerike erfaringer under beltet.

Når jeg leser om dere som jobber og ønsker og håper så inderlig på å få drømmen om å bli mamma i oppfyllelse, så blir jeg enormt takknemlig for de gavene jeg har fått, og krysser fingrene for at alt går bra, for meg og for alle dere.

All ære til alle dere flotte, sterke kvinner, enten dere er mammaer allerede, eller fortsatt prøver. Dere er like mye verdt uansett hvor dere er på ferden.

Begynte å grine nå... haha ! Så utrolig fine ord! :Heartred

Unødvendig med sånne fine ord i en gruppe full av hormontroll:hilarious::joyful::love7 griner med dere jeg, for en nydelig tekst :Heartred

Fantastisk rørende[emoji177][emoji173]

Back
Topp