Imorgen..

LilleBall

Forumet er livet
Skal jeg til Stord sykehus igjen da.. [&:] Gruer meg noe vanvittig!!! Jeg føler meg liksom ikke gravid så jeg klarer ikke håpe på noe.. Altså, jeg har jo ett håp, men vet ikke om jeg klarer og holde på det.. [&:] Eneste som gjør jeg tror jeg er gravid er 3 tester og ikke noe mens.. menmen..

Vi får se i morgen hva ultralyden sier.

Håper dere vil tenke gode tanker for meg.

*klem*

Du får ha masse lykke til. Det går nok bra skal du se.

Ååå.....jeg sender deg alle mine gode tanker...og en stooooooooooor holde rundt klem.

Jeg holder en knapp på at det er en liten spire der,vennen...man må jo velge å tro det beste..

Lykke lykke til i masse massevis..

Klem fra Kråkemor..

Jeg krysser alt jeg har vennen min.

Du har nr mitt om du trenger meg.

Goo klem til deg[:)]

Masse lykke til!! Håper på det beste!

Snuppa...

Her krysses alt som krysses...[;)]

*masse klemmer*

ORIGINAL: TMB

Forvent det verste, men håp på det beste. Det er kanskje best. Men jeg har en god følelse jeg, Rita[:)] Krysser fingrene for deg og den lille spiren[:)] Masse lykke til[:)]

signerer denne

Har tenkt på deg masse i dag. Krysser fingrene for at det var falsk alarm sist gang. Du må bare ringe om du trenger det. Skulle så gjerne ha vært med deg og holdt deg i hånden.

Masse lykke til[:)] Går nok fint skal du se

kommer til å sitte klistra her inne å vente på at du skal fortelle det som forhåpentlig vis er en positiv nyhet snuppa.... lykke til

stoooooooooooooor klem

Lykke til idag , krysse fingre og tær for deg.

Godt at mamma til thea tar vare på deg idag og at dere får kost dere masse sammen og får en fin dag.

Godt å ha en sånn vennine på en dag som idag.

Masse lykke til

ORIGINAL: jon blund

Lykke til idag , krysse fingre og tær for deg.

Godt at mamma til thea tar vare på deg idag og at dere får kost dere masse sammen og får en fin dag.

Godt å ha en sånn vennine på en dag som idag.

Masse lykke til

Enig med deg. [:)] Snille mamma til thea

Ønsker deg masse lykke til idag! Håper de finner fosteret[;)]

Back
Topp