imorgen

smyga

Gift med forumet
er d juleshopping på meg.weeeeeeheeeeeeeee[:D]hohohohoho(eller er d ikke lov t å si d nå tullemor??[8D])
rett og slett shopp till i dropp!!!gosh a mæ altså..ska bli så digg med en nesten hel dag sammen med ei venninne...litt tid for meg selv og henne..ahh[;)]
og ja..jeg er træg..men jeg må få kjøpt denne julegaven til min hemmelige venn[:)]
er d blitt svart på om alle skal sende den 1desember?eller??det er jo på lørdag da....
husker flere spurte om d..men så gikk d i glemmeboken igjen[;)]

ORIGINAL: tullemor_86

ååååååååå kosi..det gleder jeg meg til vi skal ut på[:D] kose deg kjempe masse..

har ikke hørt mere om den saken..men nissen skal si ho ho ho ho så kan bare de som føler seg krenket av han gå en annen plass..er jo akkurat som om enkelte utlendinger skulle slutte å si hurra.. for når de sier det høres det ut som horra[>:] spar meg

ORIGINAL: Kavring1

shopping er digg!!!

er stort sett alene når jeg shopper da..ikke fullt så morro da men[;)]
har ikke sendt hemmelige gaven enda, tenkte gjøre det i mårra[;)]

oki[;)]ska vel få sendt min på tor eller fredag,men fristen va 1des??

ORIGINAL: smyga

ååååååååå kosi..det gleder jeg meg til vi skal ut på[:D] kose deg kjempe masse..

har ikke hørt mere om den saken..men nissen skal si ho ho ho ho så kan bare de som føler seg krenket av han gå en annen plass..er jo akkurat som om enkelte utlendinger skulle slutte å si hurra.. for når de sier det høres det ut som horra[>:] spar meg

ser det for meg.. total nekt på 17mai[8|].... jauda.. alle vet jo at nissen ikke står å roper hore hore hore[8|][:-]...elller at de som sier horra for 17 mai.. ikken mener hora 17 mai..[8|].....men folk skal jo alltid ha noe å klage på.. stakars nisse far[&o] håper han ikke blir for lei seg[:(]

du er så skjønn,off a mæ..jeg ler så jeg griner nå...off da...ja,håper han ikke tar seg nær av det[:o]

nei men sånn fra spøk til....eh..jada du sjønner sikkert[8D]

han kan jo ikke si no no no heller for det er jo nei[8|] å nissen sier jo bare ja
han kan heller ikke si åh åh åh for da høres det jo ut som han har orgasme[:-]å nissen gjør ikke sånt...er derfor han har adobtert alle alvene sine[;)]
han kan heller ikke si ha ha ha for da ler han jo av oss[:o]

nei er bare ho ho ho som kan passe altså...

stå på nisse far her får du bare støtte.gleder meg til å se deg ijen[:D]

du er jo bare så morsom da tullemor

Back
Topp