imorgen skal jeg....

.Hønepøne.

Glad i forumet
...fly helt alene med Mari! Iiiik [X(]
er litt skummelt!
ihverrfall når man har en baby som haaater bæresele...

noen som har gjort det før?

ja skal ha dåp neste helg så jeg reiser hjem en uke før så jeg får vært hjemme litt.
litt kjedelig å reise hjem og snu igjen, vil jo være der litt når jeg først er hjemme:)

tusen takk :))

ORIGINAL: Storetroll

ja skal ha dåp neste helg så jeg reiser hjem en uke før så jeg får vært hjemme litt.
litt kjedelig å reise hjem og snu igjen, vil jo være der litt når jeg først er hjemme:)

tusen takk :))

Det skjønner jeg [;)]
Da håper jeg du får en fin tur og koser dere masse [:)]

Og ikke minst masse lykke til med dåpen [:D]

Lykke til med flygingen imorgen,det går nok kjempe bra skal du se[:D]Grudde meg skikkelig første gangen jeg også,men det gikk fint.Og det har gått fint hver gang.Skulle bare ønske at jeg hadde en ekstra arm eller tre,alt blir lissom litt mere tungvint når man reiser alene med baby[;)]

Har reist to ganger nå, og det beste tipset jeg kan gi er:
Ikke ha så mye å drasse på! Ha kun det mest nødvendige i en veske som er lett og åpne og bære...
God tur [:)]

tusen takk linn [:)]

ja det går jo sikkert bra.. jeg har reist en gang før, og det gikk kjempebra, men da tok jeg taxi til flyplassen, idag skal jeg ta buss og flybuss. og må kanskje vente en halvtime på busstoppen. er bare litt redd for at hun skal slå seg vrang og hyyle fordi hun hater bæreselen :p

får bare bite tenna sammen og prøve å ikke grue meg [X(]

tvi tvi!

masse lykke til[:)]

Back
Topp