Imorgen! *oppdatert*

Celin Marie

Elsker forumet
Jaja,jenter,imorgen er det ENDELIG vår tur til ultralyd![:)]  Nå er vi veldig spente og får nok ikke sove i natt, he he. Jeg har i mellomtiden kost meg med deres oppdateringer fra ultralydene og dere blir selvfølgelig oppdatert fra de stolte foreldrene imorgen[:D]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da har vi vært på UL og alt stod bra til med den lille[:)] Kjempe deilig å få se babyen vår. Nurket ville absolutt ikke ligge i ro, og det var en vilter krabat[:D] Jordmor var kjempe hyggelig og dyktig. Siden nurket ikke ville ligge i ro var det vanskelig å se kjønnet, men hun trodde det var en.....

JENTE![:D]
Så da blir det spennende å se.

åh sååå spennendee :D[:D] gleder meg til og høre hva det blir!! har du noen mage følselse av hva det blir??[:)]

ORIGINAL: Trone

Gleder meg til å høre hvordan det går! [:)][:)][:)][:)]

ah så spennede ;D ikke minst og se om mage følelsen er rett [:)] lykke til!!

Så kjekt da! Ønsker deg og den kommende pappaen lykke til. Ultralyd er jo stas!

ååååå så gøy [:)][:)]
Masse lykke til i morgen, håper dere får vite hva det er [:)]
gleder meg kjempe masse til oppdatering [:)][:)]
jeg vet hvordan du har det, dagene gikk såååå tregt her også før den store dagen [:'(]

Gleder meg til oppdatering [:D]

Spendene .. lykke til[:)]

Lykke til da!
Gleder meg til å se oppdatering[:)]

Håper du får en hyggelige jm enn jeg fikk på sykehuset Buskerud!!!!!!!!!!!

Kos dere! Jeg var for en uke siden, det var veldig spennende og spesielt! [:D] Trodde også det var gutt, men neida [:)]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

ORIGINAL: juneb

ah så spennede ;D ikke minst og se om mage følelsen er rett [:)] lykke til!!

[:D]

ORIGINAL: Nikkiline

Lykke til da!
Gleder meg til å se oppdatering[:)]

Håper du får en hyggelige jm enn jeg fikk på sykehuset Buskerud!!!!!!!!!!!

Jeg er en smule hormonell,så hvis hun ikke klarer å være hyggelig så får hun jaggu hente noen andre[8D]

Lykke ti idag![:D]

Back
Topp