Imorgen er dagen

skjønner jo at han er trøtt. det har vært en lang dag liksom men jeg og er trøtt. synes han kan være her med meg og ikke gi meg dårlig samvittighet fordi jeg vil at han skal bli.

Ærlig talt,det er han som burde ha dårlig samvittighet for i det hele tatt å tenke på å dra fra deg!
Så egoistisk kan han ikke være nå!
Klem :)
 
Håper han bestemmte seg for å bli, er etter 4 cm det har gått veldig fort med mine fødsler..
 
Enig med Skravlebøtta. Ærlig talt! Håper du er i mål nå :)

Den siste fødselen min nå gikk det 1 time og 10 minutter fra 4 cm. Så han burde virkelig bli....
 
Enig med de andre her altså! Hadde mannen min bare foreslått å reise hjem, hadde han fått en skyllebøtte han sent ville glemme :D Han får finne seg en stol og slappe av i!

Håper det går bra med deg og at du har fått den støtten du burde få av mannen din! :)
 
det gikk ikke fort etter 4 cm. endte med keisersnitt og klokken 1635 igår kom han endelig til verden. men han har ulyd på hjertet, vannn i testikkelen som må tømmes og ett eller annet med lungene. føler alt går litt feil vei men ordner seg vel.
 
Gratulerer med gutten, trist det ble en slik start, men satser på at det ordner seg! Gutten min hadde vannbrokk, han trengte ikke behandling, men tror ikke det er så farlig, håper bilyden på hjerte gir seg slik det ofte gjør!
 
Gratulerer! :) håper alt går bra med gutten!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
det gikk ikke fort etter 4 cm. endte med keisersnitt og klokken 1635 igår kom han endelig til verden. men han har ulyd på hjertet, vannn i testikkelen som må tømmes og ett eller annet med lungene. føler alt går litt feil vei men ordner seg vel.


Gratulerer så masse:)

Det føles nok hardt å få vite at det er en del 'galt' med babyen. Men mye av det trenger ikke bety så mye. Det kommer til å gå veldig bra:)
 
Gratulere med gutten!:) godt å vite at man er i gode hender:) masse god bedring til dere:)


LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
 
Gratulerer med gutten. Prøv å nyt babyen din:)
 
Gratulerer så mye med prinsen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp