Imorgen blir det...

babyT

Forumet er livet
Jentekveld med tapas [:)] Har snakka med de som kommer og de har funnet mange gode oppskrifter, så dette kommer til å bli veldig bra. Gleder meg!

Og til helga regner jeg med at jeg kan ringe inn mens [:)] Tok siste pille med primolut igår, så da er nok tanta her på lørdag eller søndag tenker jeg.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kan eg få komme????[:)]

Selvfølgelig! Om du hopper på flyet imorgen formiddag så rekker du ettermiddagsflyet fra Tromsø til Lakselv. Jeg henter deg på flyplassen. OK? tror ikke billetten koster mer enn en 8-10 000 når man tar denne reisen på sparket [;)]

ORIGINAL: babyT?

Selvfølgelig! Om du hopper på flyet imorgen formiddag så rekker du ettermiddagsflyet fra Tromsø til Lakselv. Jeg henter deg på flyplassen. OK? tror ikke billetten koster mer enn en 8-10 000 når man tar denne reisen på sparket [;)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ikke mere???[8D]

synn du bor så langt vekke ellers hadde eg kommet glatt[:D]

Dette blir snadder, Tapas og jentekveld, du for kose deg skikkelig.

Jeg tror jeg slenger meg på flyet jeg også, he he...da blir nok snart huset fult hos deg tenker jeg.

Bare kom dere! Har gjesterom og masse gjestedyner, så ikke noe problem. Der det er hjerterom er det husrom er det noe som heter [;)]

vilsågjerne: Hadde kanskje vært litt lettere om jeg bodde på Sola? Bare å hive seg på hurtigbåten, kystbussen eller flyet da [;)]

Bare kom dere! Har gjesterom og masse gjestedyner, så ikke noe problem. Der det er hjerterom er det husrom er det noe som heter [;)]

vilsågjerne: Hadde kanskje vært litt lettere om jeg bodde på Sola? Bare å hive seg på hurtigbåten, kystbussen eller flyet da [;)]

håper tiden går fort så du kommer deg på sola igjen[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

håper tiden går fort så du kommer deg på sola igjen[:D]

Jepp. Regner med vi flytter ned julen 2009.

ÅÅÅååååå jentekvelder er så kos da.
Kos deg masse. [:)]

Håper tanta kommer iløpet av helga og da.

Back
Topp