IMOGENE!

Frisør1

Gift med forumet
Se signaturen min hi hi

Hvordan går det med deg da?

Gratulere!

Åh herreguud, Frisør1!! Gratulerer så mye, det var fortjent!
Nå får vi rocke samme forum atter en gang

Her er det greit, er trøttere enn trøttest og har vært litt kvalm den siste uka. Men alt i alt går det bra, er i full jobb også, så dagene går!

Tuusen takk!! Ja nå satser vi på at det går bra denne gangen, har fått crinone fra gynekologen som ekstra hjelp :-))

Er litt usikker på termin, enten 29. april eller 2.mai, får vell vite mer nøyaktig etterhvert :-)

Så bra at alt er bra med deg da, litt trøtthet er bare et godt tegn he he :-))

Ja, det er vel et godt tegn. Men kan ikke si jeg synes 1. trimester er så sjarmerende, akkurat
Vi får krysse fingrene for at det kommer to fine skatter i april (eller mai hos deg). Jeg har termin såpass tidlig i april at maibarn blir det ikke uansett.

Gratulerer til dere begge 2! Melder meg kanskje inn her om litt... tør ikke helt tro på graviditeten enda... om jeg ser et hjerte v ul på torsdagen så blir jeg kanskje litt tryggere..

Jippi-baby i magen <3

Syntes det var noe kjent med Nicket ditt imogene, å nå vet jeg jo hvorfor.. Desember2008.
Da er vi 3 stykk her inne da :)

Gratulerer til dere begge

HURRA FOR ALLE OSS!!!!

Så utrolig morro altså hi hi  

Skytte84 skrev:
Syntes det var noe kjent med Nicket ditt imogene, å nå vet jeg jo hvorfor.. Desember2008.
Da er vi 3 stykk her inne da :)

Gratulerer til dere begge

Jøss, skal si desemberdamene har stått på i sommer!

Hallo: IMOGENE, LISEANN, SKYTTE84 OG FRISØR1!
Mamsen til Alma melder seg kanskje veldig snart inn i mai 2012 forumet.
Så utrolig hyggelig med så mange gamle kjente på april/mai :))

Så kjekt å se deg også milk 

Skal si vi desember mammaer virkelig har kost oss i sommer 

Hei Dunn!! Så hyggelig! Ja, det må jeg virkelig si meg enig i..... :P

milk skrev:
Hallo: IMOGENE, LISEANN, SKYTTE84 OG FRISØR1!
Mamsen til Alma melder seg kanskje veldig snart inn i mai 2012 forumet.
Så utrolig hyggelig med så mange gamle kjente på april/mai :))

Så hyggelig, da!
Ser ut til at mange av desemberbarna får småsøsken våren 2012, gitt :o)

Herregud Milk!!!!! Ble det barn den ene gangen dere prøvde??? He he :-P Så utrolig koselig!! Tenk å få en til vakker skapning <3 ><3 vi er heldige :-))>

HEHEHE! Jaaa, Frisør1! Rare greier altså. Krysser hele meg for at alt går like fint som sist! ..Er liksom litt mer klar over hvilket fantastisk lite liv man lager denne gangen! :)

Back
Topp