Immunforsvaret?

Its93

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Uten å virke helt hysterisk, men har gravide dårlige immunforsvar?

Natt til tirsdag våknet jeg etter bare 3 timer søvn grunnet hoste. Dagen gikk ganske greit. Hadde noen hostekuler innimellom men ikke noe mye. Like mange timer søvn natt til onsdag, men fin når jeg er oppe. Var hos legen ang andre ting, men kjente ikke noe til hosten eller noe da. Så en tur til kiropraktoren og da startet alt. Kiropraktorer trykket på punkter som har med hodeverk samt stive skuldre. Av den grunn ble det trykke på ryggen rett med lungene da kom hosten for fult. Etterfulgt på kvelden så kom snuen, tett nese og trykk rundt bihulene.
Føler meg ikke syk, men ser jo ikke ut da alt som kam renner. Halsen er hes, øynene og nese renner. Testet meg flere ganger for korona sp er ikke dette.
Skal ringe til legen mandag om det ikke bedrer seg.
Som sagt føler jeg meg i helt fin form ellers.
 
Høres ut som influensaen jeg har hatt nå i to uker. Første uka med hoste og snørr uten å føle meg syk egentlig. Siste uka som et skjelvende, hostende febervrak. Endelig begynt å bli bedre nå.
 
Uten å virke helt hysterisk, men har gravide dårlige immunforsvar?

Natt til tirsdag våknet jeg etter bare 3 timer søvn grunnet hoste. Dagen gikk ganske greit. Hadde noen hostekuler innimellom men ikke noe mye. Like mange timer søvn natt til onsdag, men fin når jeg er oppe. Var hos legen ang andre ting, men kjente ikke noe til hosten eller noe da. Så en tur til kiropraktoren og da startet alt. Kiropraktorer trykket på punkter som har med hodeverk samt stive skuldre. Av den grunn ble det trykke på ryggen rett med lungene da kom hosten for fult. Etterfulgt på kvelden så kom snuen, tett nese og trykk rundt bihulene.
Føler meg ikke syk, men ser jo ikke ut da alt som kam renner. Halsen er hes, øynene og nese renner. Testet meg flere ganger for korona sp er ikke dette.
Skal ringe til legen mandag om det ikke bedrer seg.
Som sagt føler jeg meg i helt fin form ellers.
Massasje og liknende kan utløse slike symptomer,men pleier da å være forbigående. Ellers høres de fleste av disse symptomene ut som allergisymptomer også. Kan det være noe du reagerer på?
 
Jordmor sa til meg i dag at gravide generelt har dårligere immunforsvar og dermed blir lettere syk og kan derfor bruke lenger tid på å bli frisk.
 
Jeg pleier aldri å være syk. Bank i bordet, sp er veldig rar følelse. Kan ikke huske sist jeg var slik. Har ikke feber eller noe. Føler meg fin i form utenom at jeg ser dødssyk ut når jeg ser meg i speilet.
Me tanke på at ting kom så plutselig så mistenker jeg kiropraktoren. (Hun masserer kun når jeg er der og trykker på visse punkter. Knekker ikke) og det er de punktene rundt bihulene som verker.

Er nok det å i en kombinasjon me at det er ett migreneanfall på vei.
 
Massasje og liknende kan utløse slike symptomer,men pleier da å være forbigående. Ellers høres de fleste av disse symptomene ut som allergisymptomer også. Kan det være noe du reagerer på?
Går fast på zyrtec så veldig rart om det er det.
 
Back
Topp