Immunforsvar og graviditet

hvitveis11

Andre møte med forumet
Har nå i mitt andre svangerskap opplevd hatt to kraftige forkjølelser/influensa, omgangssjuke og skikkelig kraftig soppinnfeksjon.. har vel innsett at kroppen rett og slett er lettere mottakelig for slikt nå. Men jeg synes den bruker så lang tid på å friskne til! Spesielt når jeg er vant med et godt immunforsvar og er svært sjelden syk..

Nå har jeg ligget siden fredag (!) med kraftig forkjølelse, i dag er det tirsdag. Er i uke 35, og merker at en stor mage med ei merkbar voksende lillesøster inni ikke gjør det noe enklere. Klarer ikke gjøre så mye annet enn å ligge på sofaen :| Plages veldig med pustebesvær når jeg ligger. Det er vondt å puste inn, og det piper litt på siste del av innpust. Føles ut som at lungene mine kollapser når jeg ligger..
Jeg er kanskje litt lettere i dag, har i hvertfall ikke feber, men er helt på trynet likevel synes jeg. Verker i kropp, snørrer som en tulling, har en vond hoste og føler meg bare dritslapp.. på fredag skal vi til hunderfossen, MÅ jo bli frisk til da?!

Dette ble tidenes syteinnlegg, jeg bare lurer på om andre har kjent på det samme.. og, gode tips på vei taes i mot med en skikkelig stor takk.
 
Back
Topp