LSførstegangs
Glad i forumet
Er det noen som har migrene og tar imigran? Evt maxalt? jeg er skeptisk, men paracet tar ikke hodepinen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går og på topimax. Er du veldig plaga med bivirkninger på dem? Har du gått på dem lenge?Eg er kraftig plaga av migrene. Går på forebyggande medisiner (Topimax), og tar zolmitriptan som anfallsmedisin. Viss eg skal bli gravid må eg slutte på Topimax på forhånd, og bytte frå zolmitriptan til imigran som anfallsmedisin, sa legen min. Imigran bør uansett brukast så lite som mulig, men det er den typen triptaner (sumatriptan) som er forska mest på, utan at det er konkludert med at det er skadelig.
Viss du ikkje har diskutert det med legen din bør du gjere det før du tar den type medisiner i svangerskapet.
Har gått på det i snart eit år. Var voldsomt med bivirkningar dei par første månadene; veldig nedfor/"deprimert", null matlyst (med følgande vekttap), vilt livaktige grusomme mareritt, hender og føtter sovna så eg våkna av det fleire gongar pr natt, søvnløshet, følelse av at det var hårstrå eller edderkoppspinn ytterst å fingertuppane, så eg prøvde å koste det vekk.Jeg går og på topimax. Er du veldig plaga med bivirkninger på dem? Har du gått på dem lenge?