Imigran Nesespray

Litt Bitch?

Glad i forumet
Fy f... for en smak jeg fikk etter å ha tatt en dose av dette. Er noe av det verste jeg har vært med på og jeg som bli kvalm når jeg har migrene. Lurer virkelig på hvordan dette skal gå. Flere som har prøvd den?

Holder på og bli gal av den smaken som stadig kommer ned fra nesen. Er skikkelig ille. Må ringe fastlegen min og få noe annet enn nesespray tror jeg. Sliter skikkelig med tabletter og når jeg har migrene så spørs om jeg må spørre etter supp. Har hørt at de smeltetablettene også smaker dritt, noen som har erfaring med Maxalt?

ORIGINAL: lonamor

Ja,den har eg brukt nåken år.. er en for jæv...smak[:@][:@] men er verdt det synes eg[8D] bedre enn å ha ei forferdelig migrene ihvertfall[8|]

Eg er bare så glad for at eg endelig har en medisin for det eg.. før måtte eg slite meg gjennom kvart anfall..[X(] hadde lyst til å blåse haudet av meg mang en gang pga smerter[:-][:(]

Jeg fikk to typer sist jeg var hos legen og de tablettene jeg fikk (Diclofenac-Kalium) har funka kjempebra, men så tenkte jeg og prøve denne nesesprayen nå da. Føler ikke at det er store forskjellen på virkninga, men jeg tror jeg må få noe i reserve dersom det "bryter" ut før jeg får i meg noe medisin for da klarer jeg ikke tabletter og tror heller ikke nesesprayen er et alternativ når jeg allerede er kvalm.
Men ja det er jo som du sier Lonamor. Å ligge rett ut i anfall er ikke ønskelig.

Var første gang i dag jeg prøvde den og da snusa jeg sikkert litt for hardt inn ja. Sto jo bare at man skulle pust einn med nesen og sitte oppreist i 5 min etterpå. Kjente bare at det rant ned i munnen min[:'(]. Men nå er det bedre. Funka med en cola boks[:D]

åå den er FÆL!!! kasta opp jeg, og imigran tabletene funket ikke på meg[&:]

Jeg fikk noen sugetabletter. Var i en blå boks og tre tabletter i hver eller noe sånt. La de på tunga så smeltet de bort liksom. jeg syns de var grusome fordi de smakte peppermynte og det liker jeg IKKE men det fubnka kjempebra på meg[;)]

nei den har jeg ikke prøvd, har smelte tab jeg.

Back
Topp