imageshack

mammamø!

Forelsket i forumet
jeg lasta opp ett bilde men får ikke kopiert direkte linken uten å registere meg.. finnes det noen andre måter/sider jeg kan laste opp bilder å få lagt de inn her, eller må jeg registrere meg på imageshack?

Noen som kan hjelpe?[:D]

hva om du høyreklikker på bildet å trykker på kopier bildeadresse eller noe da? Var samma greia til meg idag, så jeg tror jeg gjorde som jeg skriver her nå [8D]

flott [:D] da prøver jeg dette da[:D]

prøvde å laste opp flere men det hjalp ikke [&:] hmmmmm...

og tone, jeg skal laste opp ett fra dataen og det har ikke bildeadresse, hvertfall ikke som jeg kan finne[:D]

noen andre tips?[:D]
Har lyst til å delta i bildekonken, men det går jo ikke uten bilde[;)]

Hvorfor ikke bare lage deg konto? Tar deg to minutter [;)] Laster opp bildet, høyreklikker på det, går inn på egenskaper og kopierer linken, og deretter legger du det inn med det ''gule fjellet'' [;)]

JEG FIKK DET TIL[:D] for ett geni jeg er[;)][:D][:D] haha....

ORIGINAL: Holie

ORIGINAL: Tyttebæra

Hvorfor ikke bare lage deg konto? Tar deg to minutter [;)] Laster opp bildet, høyreklikker på det, går inn på egenskaper og kopierer linken, og deretter legger du det inn med det ''gule fjellet'' [;)]

Jeg har konto der, men sist jeg var inne å skulle forminske et bilde, fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne det da bilde var for stort.. Max 10 eller 20 mb tror jeg det sto..

jeg fikk det hvertfall til nå [:D]

Back
Topp