Imacillin antibiotika

Julibaby08

Forelsket i forumet
Sønnen vår skal ha 2ml 3 ganger om dagen. Han fikk idag tidlig, men så var vi avsted i hele dag og glemte å ta med medisinen!! Så han fikk 2 ml med en gang vi kom hjem i 19.20 tiden. Går det greit å gi han de resterende 2ml nå, 1,5timer etter sist gang???

Håper noen vet, så vi kan få trøtte trøttesen i seng snart [:)]

Det syns jeg ble litt tett... Bare la han få 2 gang i dag, åsså fortsett med 3 i morgen som vanlig[:)] (Jeg er sykepleier...[:)])

jeg ville gitt den siste sent i kveld. rundt midnatt. jeg er ikke sykepleier. men er godt kjent med antibiotika på små.

Da vesla her gikk på imacillin så var det vel en dag vi var borte mesteparten av dagen. da gav vi morgenen, da vi kom hjem i 6 tia og så vekket jeg henne forsiktig og gav henne i 11-12 tiden igjen på kvelden da jeg skulle legge meg. hun sovner igjen med en gang så det gikk fint. [:)]

ORIGINAL: Septemberskatt

Det syns jeg ble litt tett... Bare la han få 2 gang i dag, åsså fortsett med 3 i morgen som vanlig[:)] (Jeg er sykepleier...[:)])

enig med denne :-) hadde ikke ville vekt ongen. samtidig som du da forskyver for morgen dagen igjen. ta 2 g i dag så får han 3 i morgen :-)

Takker veldig for svar!! Babyverden er helt genial å ha - får svar på det en lurer på med EN gang - takker så mye igjen [:)]

Da ble det til at vi la han nå, så begynner vi påan igjen imorgen tidlig

Back
Topp