Im going blond....

missoz

Elsker forumet
Hihi... Dette blir spennende... er endel år siden jeg har vært blond nå :)

Kan legge ut før/etter bilde når jeg er ferdig :)

Spennende, må legge ut bilde etterpå da! :) Var blond ei stund selv, når er jeg en mørke blond/ lyse brun! :)

Nå har jeg tatt en runde med avfarging og en runde med blond farge... ser foreløbig ut som et fargekart, men heldigvis er kiwi åpent enda så stikker bort å ser om de har mer hårfarge der :)

Nå har jeg tatt en runde med avfarging og en runde med blond farge... ser foreløbig ut som et fargekart, men heldigvis er kiwi åpent enda så stikker bort å ser om de har mer hårfarge der :)
Nei, kiwi??? Kva merke har du kjøpt?? Du kjem til å bli gul!! Fargen burde sitte i minst 45 minutter etter at du er ferdig med å få i fargen, ikkje begynn å ta tida med ein gong du tar i første klatt med farge. Til neste gong: h&m sin blondefarge blir blond, ikkje gul.. høyres billig ut, men er loreal som har produsert fargen for dei:) eventuelt depend, den gir også ein blond farge :)

Jeg kjøpte de første fargene på vita tror jeg.... Var raus med tiden, hadde de inne mer enn det som sto på, pleier alltid det.. Har kjøpt swartskopf???!? Har aldri blitt gul før, men da har jeg ikke hatt både brunt og rødt hår da :P

IMAG0902.jpg
Dette er da etterbildet.
Syntes det ble litt kult med de
sjateringene som ble. Har en farge
til om jeg finner ut at jeg skal bli
enda mer blond...
Er ikke fullt så mye gultoner
som bildet viser

Tenkte også skikkelig blond :p og enig i at du kledde å bli lysere :D

Om du skal farge mer så ikke ta i toppen da :D Hehe

Du kledde å bli lysere. :D bra det ikke ble gulrot da. ;-)

Takk takk folkens :)

Back
Topp