I'm back!!

*Kine*

Betatt av forumet
Har jo forsåvidt vært her hele tiden med et annet nick, men nå er jeg altså tilbake som meg selv[8D]

Her går ting veldig bra[:)] Jeg stortrives i rollen som alenemor selv om det til tider er veldig hektisk med full jobb og aleneomsorg for to små[8D] Samarbeidet mellom meg og BF går for det meste veldig greit. Har måtte svelge en del kameler. Men jeg gjør alt som står i min makt for å klare beholde den fine tonen vi har så da må jeg bare være dumsnill noen ganger og bare jatte med.. Han har kjøpt seg hus sammen med sin nye samboer som de driver å pusser opp og skal flytte inn i nå om en ukes tid. Hun er fantastisk flink med ungene og alt er egentlig bare mye bedre nå etter hun kom inn i bildet[:D] (Når han tilslutt måtte innrømme at de faktisk var sammen akkurat som jeg hadde mistanke om hele tiden[8D])

Jeg og ungene bor i en kjellerleilighet i nabolaget der vi bodde før. Helt grei leilighet, men litt trangt å bo på 50 kvm når du er vandt med stor enebolig[:-] Skal heldigvis ikke bli boende her så alt for lenge, for etter nytt år setter vi i gang med utgraving av tomta som vi skal bygge hus på[:D][:D][:D] Gjett om jeg gleder meg til å få noe eget og i tillegg få bestemme alt selv[:)] Blir ikke noe superfancy funkishus akkurat, men en koselig enebolig på 160kvm med hage og garasje[;)]  Ellers jobber jeg fremdeles i barnehagen hvor ungene går og trives veldig bra der! Har vikariat frem til August neste år og tenker litt på om jeg skal hive meg på skolebenken fra høsten av. Ikke helt bestemt meg, men har veldig lyst å ta sykepleien[:)] Har litt tid å tenke på ennå, så får nå hvertfall søke og se hva jeg bestemmer meg for...

Legger med et par skrytebilder av trollungene mine som har blitt så store[:-][:)] Tenk i morgen er Jeppe akkurat like gammel som Rikke var den dagen han ble født... Sprøtt å tenke på[8|]

så godt å lese KIne... [:)][:)][:)] helt herlig faktisk!! spennende med husbygging.. kanskje du legger ut bilder av prosessen underveis?? [:)][:)] spennende med slike prosjekter!! [:)]

sykepleien virker veldig spennende og intr.. kunne tenkt meg det selv innimellom.. men skiftarbeidet hindrer meg[&:] men virkelig et spennende yrke virker det som..[:D][:D][:D] ¨

du er kanonsterk Kine.. jeg beundrer deg! *klem*

Så kjekt at du er tilbake som deg selv igjen. Godt å høre at du synes alt går bra (om enn hektisk) og at du synes det fungerer. Det høres ut som om det blir en spennende tid for deg fremover med husbygging og skolegang. Jeg synes du er flink jeg altså.

Jeg fikk litt sjokk når jeg så hvor stor Jeppe har blitt jeg.[:D]

Hei!!!
Kjekt å se deg som deg igjen!!
Morsomt å høre at det ordner seg nå! Blir spennende med husbygging og studier! Ikke verst å kombinere alt dette!! Flink er du!!!

velkommen tilbake som deg selv:)
Så godt å høre at alt er bra hos deg.
Synnes du er super sterk jeg etter alt som har hendt.ei hetilt fantastisk mamma til de skjønne barna dine.
Morro med husbygging da og ikke minst med sitt eget.

Sykelpeier kune jeg tenke meg å studere også men så er det turnusarbeidet og litt usikker om jeg passer til det.

Vurdere litt dette studiet:samfunnsernæring

Hei, Kine, så godt å se deg igjen som deg selv - du er stadig i tankene mine. Snakk om store flotte barn du har - skjønnere for hver dag. De er heldige som har en så flink og flott mor som svelger kameler for at de skal ha foreldre som samarbeider bra.

Spennende med husbygging da - vi skal igang vi også, og jeg både gruer og gleder meg.

Skole og husbygging - du er ikke bare flink, du er supermamma!! Lykke til med begge deler [:D]

Du er bare heeelt utrolig du!!!!!!!!! [:D]
Du er den tøffeste jenta jeg vet om, og verdens beste supermamma
Ikke mange som ville svelgt så mange kameler for at alt skal fungere
og at ungene skal ha det bra

Så utrolig spennende med husbygging
Skulle jeg og gjerne gjort, bare for å få alt som jeg vil [;)]

Og de ungene dine er bare sååå hærlige
Tenk at Jeppe har blitt så stor allerede...

Masse lykke til, snuppa [:D]

Så koselig å ha deg tilbake med det kjente nicket! Og godt å høre at dere har det fint. De husplanene er jo superspennende da. Gleder meg til å følge med på hvordan det går!!

Takk for fine ord jenter[:D] Vet ikke om jeg vil definere meg som en supermamma akkurat, for føler meg ikke som det alltid[:-] Men jeg gjør så godt jeg kan og bruker frihelgene til å hente inn litt ny energi for å henge med i den travle hverdagen[8D][:D]

Blir spennende med husbygging ja[:)] Har gjort litt fasadeendringer og det er inne for siste finish nå, så dere skal få se så fort jeg får tilbake de endelige tegningene[;)]

Vet du, *Kine*, jeg har bare så UTROLIG STOR respekt for ha du klarer alene med 2 barn. Har ikke ord, og jeg tenker ofte på deg i mange sammenhenger. Helt seriøst, tror du er en suuuuuuuper mamma!!!!

*STOR KLEM*

Back
Topp