I'm back!

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Endelig tilbake etter en fleskete sensommer. Nå er det fullt kjør fram til bryllup om ganske nøyaktig et år. :p

Hvordan ligger dere an?
 
Velkommen tilbake:D her har det vært en slapp august. Men begynner endelig å gå nedover nå.
 
Hei og velkommen tilbake:)
Masse lykke til
Her går det strålende.
Går beina av meg og er endelig under 90 kg :)
 
Hei og velkommen tilbake:)
Masse lykke til
Her går det strålende.
Går beina av meg og er endelig under 90 kg :)
Det er jo fantastisk, gratulerer! Kjempeflink! :D
Her ser det ikke ut som om ammestopp nærmer seg, så da blir det bare å fortsette med å kutte snop og ellers spise vanlig.
 
Det er jo fantastisk, gratulerer! Kjempeflink! :D
Her ser det ikke ut som om ammestopp nærmer seg, så da blir det bare å fortsette med å kutte snop og ellers spise vanlig.
Syns det høres ut som en fin ting å starte med så får du heller ta litt mer i når babyen er eldre
 
Koselig å se deg igjen:D
Jeg sliter med de siste 2-3 kiloene:p
 
Syns det høres ut som en fin ting å starte med så får du heller ta litt mer i når babyen er eldre
Jada, baby kommer selvsagt først. Men blir jo litt utålmodig og. Vet jeg har SÅ godt utbytte av lavkarbo, så klør i fingrene etter å begynne skikkelig. Men alt til sin tid.
 
Jada, baby kommer selvsagt først. Men blir jo litt utålmodig og. Vet jeg har SÅ godt utbytte av lavkarbo, så klør i fingrene etter å begynne skikkelig. Men alt til sin tid.
Nå er ikke babyen din mer enn 5-6 måneder gammel om jeg ikke husker helt feil, a den tiden du trenger.
Husk at kroppen din også bør komme seg etter graviditeten før man setter aller klutene til.
Man går gravid i 9 måneder, og man trenger minst et år på å komme seg nogelunde igjen
 
Nå er ikke babyen din mer enn 5-6 måneder gammel om jeg ikke husker helt feil, a den tiden du trenger.
Husk at kroppen din også bør komme seg etter graviditeten før man setter aller klutene til.
Man går gravid i 9 måneder, og man trenger minst et år på å komme seg nogelunde igjen
Stemmer det, god hukommelse du har. :)
Nei, jeg får se på dette som øvelse i tålmodighet. Spise generelt sunt og gå mange lange trilleturer, så vil forhåpentligvis kiloene renne av naturlig og i riktig tempo!
 
Skal du ned mye? Takk for det og lykke til til deg og!

Ca 15 kg så ja, ganske mye. Har store planer om å ta det langsomt denne gangen så jeg kanskje kommer i mål. Ingen direkte kur men mer en livsstilsendring med sunnere kosthold (men med noen utskeielser) og økt aktivitet/trening.
Gikk ned ca 2,5 kg i august og satser på et tempo rundt det.
Du da?
 
Last edited:
Ca 15 kg så ja, ganske mye. Har store planering å ta det langsomt denne gangen så jeg kanskje kommer i mål. Ingen direkte kur men mer en livsstilsendring med sunnere kosthold (men med noen utskeielser) og økt aktivitet/trening.
Gikk ned ca 2,5 kg i august og satser på et tempo rundt det.
Du da?
Skal også ned 15 kg ca. Hadde tålt å gå ned 20, men det får heller evt bli en bonus. 15 høres mye mer overkommelig ut. :p
 
Skal også ned 15 kg ca. Hadde tålt å gå ned 20, men det får heller evt bli en bonus. 15 høres mye mer overkommelig ut. :p

Egentlig det samme her. 20 er MYE - 15 høres mye penere ut. Og tror jeg blir ganske fornøyd om jeg får til det.
 
Egentlig det samme her. 20 er MYE - 15 høres mye penere ut. Og tror jeg blir ganske fornøyd om jeg får til det.
Jeg og blir storfornøyd med 15! Så qr det bare å holde seg unna den sjokoladen da. :p
 
Back
Topp