Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo fantastisk, gratulerer! Kjempeflink!Hei og velkommen tilbake
Masse lykke til
Her går det strålende.
Går beina av meg og er endelig under 90 kg
Syns det høres ut som en fin ting å starte med så får du heller ta litt mer i når babyen er eldreDet er jo fantastisk, gratulerer! Kjempeflink!
Her ser det ikke ut som om ammestopp nærmer seg, så da blir det bare å fortsette med å kutte snop og ellers spise vanlig.
Jada, baby kommer selvsagt først. Men blir jo litt utålmodig og. Vet jeg har SÅ godt utbytte av lavkarbo, så klør i fingrene etter å begynne skikkelig. Men alt til sin tid.Syns det høres ut som en fin ting å starte med så får du heller ta litt mer i når babyen er eldre
Hihi, godt du ikke forlater oss riktig enda.Koselig å se deg igjen
Jeg sliter med de siste 2-3 kiloene
Nå er ikke babyen din mer enn 5-6 måneder gammel om jeg ikke husker helt feil, a den tiden du trenger.Jada, baby kommer selvsagt først. Men blir jo litt utålmodig og. Vet jeg har SÅ godt utbytte av lavkarbo, så klør i fingrene etter å begynne skikkelig. Men alt til sin tid.
Endelig tilbake etter en fleskete sensommer. Nå er det fullt kjør fram til bryllup om ganske nøyaktig et år.
Hvordan ligger dere an?
Hehe, kanskje derfor de siste kg sitter så hardt psyken min vil ikke forlate dereHihi, godt du ikke forlater oss riktig enda.
Stemmer det, god hukommelse du har.Nå er ikke babyen din mer enn 5-6 måneder gammel om jeg ikke husker helt feil, a den tiden du trenger.
Husk at kroppen din også bør komme seg etter graviditeten før man setter aller klutene til.
Man går gravid i 9 måneder, og man trenger minst et år på å komme seg nogelunde igjen
Skal du ned mye? Takk for det og lykke til til deg og!Jeg er ny fra august (har dagbok). Ønsker velkommen til bake og lykke til!!!
Haha, fu skal se at det er det som er grunnen!Hehe, kanskje derfor de siste kg sitter så hardt psyken min vil ikke forlate dere
Skal du ned mye? Takk for det og lykke til til deg og!
Skal også ned 15 kg ca. Hadde tålt å gå ned 20, men det får heller evt bli en bonus. 15 høres mye mer overkommelig ut.Ca 15 kg så ja, ganske mye. Har store planering å ta det langsomt denne gangen så jeg kanskje kommer i mål. Ingen direkte kur men mer en livsstilsendring med sunnere kosthold (men med noen utskeielser) og økt aktivitet/trening.
Gikk ned ca 2,5 kg i august og satser på et tempo rundt det.
Du da?
Skal også ned 15 kg ca. Hadde tålt å gå ned 20, men det får heller evt bli en bonus. 15 høres mye mer overkommelig ut.
Jeg og blir storfornøyd med 15! Så qr det bare å holde seg unna den sjokoladen da.Egentlig det samme her. 20 er MYE - 15 høres mye penere ut. Og tror jeg blir ganske fornøyd om jeg får til det.
Jeg og blir storfornøyd med 15! Så qr det bare å holde seg unna den sjokoladen da.