I'm back!!

litjtrøndern

Glad i forumet
Halla jenter, nå er jeg tilbake!!
Ikke sikkert dere har merket mitt fravær, men tro meg det har jeg[8|][:D]
Har hatt virus på besøk, men nå er alt retta opp igjen, og alt er tilbake til normalen[:D]
Er sykmeldt pga bekkenløsning igjen, og kommer nok til å forbli det til babyen kommer[8|] Så nå ser dere nok mer av meg fremover[;)]
Har savnet dere da!!! [;)]

Velkommen tilbake!!![:)]

Velkommen tilbake[:D]
syns det er bra at du er sykemeldt jeg, trenger å bygge opp litt energi nå før den store dagen[:D][;)]

VELKOMMEN TILBAKE!

velkommen tilbake!!!

Ikke noe å spøke med denne bekkenløsninga

Så flott at du er tilbake ! Velkommen !

Nei, bekkenløsning er no dritt!!
Hadde det med førstemann også, men ikke så ille som nå..[8|]
Denne gangen har det sentrert seg langs halebenet, slik at jeg ikke får til å sitte rett på rompa... må bygge opp med puter for å sitte på den ene rumpeballen i steden[:'(]
Og det fenometet alle snakker om... det "å gå en tur i finværet"...
FINT DET sikkert!![:@][8|][:D]

Velkommen tilbake! [:D] Skal si meg enig i at det er kjett med bekkenløsning...jeg går snart på veggen... [:@] Savner å sove uten smerter og kunne bevege meg som jeg vil... [:(] men har et håp om at det blir bra igjen ganske snart etter fødselen... [8|] [:)] For ikke å glemme hvor mye jeg savner å gå tur, nå som det er så fint et vær... [:)] [:(] Blir sikkert en veldig spennende påske... [8|] Gleder meg hvertfall veldig til vi får møte babyen vår, da regner jeg med at denna tida her med "vondter" er glemt temmelig fort! [:D] [;)] [:)]

velkommen så mye tilbake[:D][:D][:D] har faktisk merka fraværet ditt[8D] synd med bekkenløsinga da,vet ikke hvordan det kjennes ut men det høres ikke noe godt ut så til alle dere med BL: en stooor trøsteklem og et stooort vått gooo bedring kyss på panna

ORIGINAL: Trine82

der var du ja [:)] godt å ha deg tilbake, men synd med bekkenløsninga, merker at min blir værre og værre også... Men snart ha vi babyene ute [:)]

signerer[:)]

Back
Topp