Im back! Solskinnshistorie :)

Snuppeluppe

Gift med forumet
Hei september jenter :)

For dere som husker meg, så meldte jeg meg ut i går etter å ha ha magesmerter hele helgen, og gyn ga meg beskjed i går at jeg hadde en MA... Oppdatering:

I går kveld økte smertene skikkelig på. Kjennes ut som jeg var i fødsel!  Ingen blødning.
Dro på legevakta, og ble undersøkt. Legen fant ikke ut hva det kunne være, og støttet seg til min gyn som mente det var MA/SA på gang... Fikk henvisning til gynekologisk poliklinikk, og møtte opp der i dag, for å ta utskrapning. Gyn der ville sjekke en gang til, for hun ville se med egne øyne... Så legger meg i gyn stolen, og forbereder meg på å høre ordene "her er det desverre ikke liv" Men isteden sier hun " du skal slettes ikke opereres, for her er det en helt normal tidlig graviditet, med hjertet så banker. Du er nok bare kortere på vei enn først antatt. *hun måler* Ja, du er 6+1 uker og alt ser normalt ut" Jeg tror nesten ikke mine egne ører, og er egentlig i sjokk... Med så mye smerter og en så negativ gyn dagen før var jeg sikker på at jeg ikke ville få noe september baby.. Men nå ser det ut som det går veien likevel :) Jeg er så glad! Nå krysser jeg fingrene for at dette fortsetter å gå bra,og at jeg får være her med dere i 8 mnd til :)

Må få legge til at jeg synes det er dårlig av en gynekolog og svartmale alt og si det er en MA når hun egentlig ikke var sikker..hun skulle sendt meg til sykehuset for UL der, for å dobbeltsjekke.  Synes hun opptrådde lite profesjonelt.
Takker gyn og sykepleiere på sykehuset i dag, de var så greie med meg :)

HERLIG!!!!
gratulerer så mye igjen, sitter med tårer i øynene jeg. så herlig å ha deg tilbake!

vevina skrev:
HERLIG!!!!
gratulerer så mye igjen, sitter med tårer i øynene jeg. så herlig å ha deg tilbake!

Tusen takk! Det er godt å være tilbake! :)

Så deilig!! :D

Hvor langt trodde du du var på vei?

For en herlig dag for deg!! Og velkommen tilbake :)

Velkommen tilbake!! Nå holder vi oss her alle sammen!

Fragle1 skrev:
Så deilig!! :D

Hvor langt trodde du du var på vei?

Takk :)
I følge mens termin skulle jeg vært 6+5 i dag. Så ble bare flyttet tilbake 4 dager :)

Så utrolig godt å høre, å velkommen tilbake igjen

Men må si det er sykt dårlig gjort at de tok så lett på det og sa at det var MA/SA, de burde jo sjekket skikkelig med ul og fått alt bekreftet med en gang!! Er ikke godt å gå og gruble på om alt er som det skal eller ikke!

Men godt å høre at alt er bra da og at du er tilbake igjen :)

Så godt å høre at det finnes skolskinnshistorier, men trist at det finnes så uproffe folk i helsetjenesten..! Er hun usikker skal hun vel ikke konkludere i noe som helst men høre med en annen fagperson? Teit gynekolog, men endelig godt at hjertet banket og at du slapp utskrapning 

HURRA!!!

Elsker solskinnshistorier!!!

Sååå bra det var falsk alarm :))) Men at det går an å si noe sånt uten å være sikker. Ødelegger jo mennesker på dem måten. Velkommen tilbake og da håper vi virkelig at de neste 8 mnd går knirkefritt :))

Tusen takk for støtten, jenter. Dere er herlige! :)

Dette var gledelige nyheter en tirsdag kveld! Så flott at du fremdeles henger med videre på september!! emoticon

Så fantastisk...... Litt av en nyhet å få! emoticon

Helt utrolig at de kan si noe sånt uten å være sikker. Skal ikke gå an!
Men veldig glad på dine vegner!!!

gratulerer så masse. og godt og se deg igjen. Slike leger irriterer meg. Vært borti det samme selv med nr 2 her. 
Kan ikke skjønne at dem kan si slikt. var jo helt fantastisk at hun sjekket.

sender deg mange happy klemmer:)))) 

og sier igjen velkommen tilbake:)

Åååh, så utrolig herlig du er tilbake igjenGratulerer enda engang emd et lite friskt nurk i magen<3

lady-T skrev:
Dette var gledelige nyheter en tirsdag kveld! Så flott at du fremdeles henger med videre på september!! emoticon

Back
Topp