Im back! Og 12 uker.Yes!!

Nussenasse

Elsker forumet
Ja da er jeg hjemme fra hyttetur. Jeg har nok blitt ganske savnet tenker jeg[;)]

Jeg har ihvertfall passert 12 uker og er strålende glad for det! God følelse i magen!

Håper alle her har hatt en super helg!

Grattis med tolv uke!!! D e så deilig![:)]

Grattis med 12 uker ja=) det er deilig[:D]

Gratulerer masse med 12 uker!![:D]

Tusen takk alle dere søte mennesker!

hei du[:D]

Gratulerer med 12 uker, endelig overstått!!
Har savnet deg masse jeg!
Hvordan var det på hytteturen?

Grattis m 12 uker

ORIGINAL: Monicus

Tusen takk! jo hytteturen var kjempe koselig, vi var 8 voksne og to babyer. Men det er drøyt å kjøre bil i 4-5 timer med ei jente på 11 mnd hun var ikke mye blid på slutten,og jeg burde vel få jobb på sirkus som klovn! har ihvertfall øvd skikkelig i dag.

en ting som var litt moro er at jenta mi krabbet for første gang når hun kom hjem! Det var gøy, hun har bare krypi og sittet å dyttet seg bortover før, men nå skjønte hun vitsen med å krabbe!

Har det skjedd noe nytt hos deg i helgen da?

Eller noe saftige ting her inne?

Velkommen tilbake!!

Så moro at du er over 12 uker nå da!! Det er sikkert herlig..gleder meg selv jeg!

Klem, m

ORIGINAL: Lille My80

ORIGINAL: Monicus

Min kjære kaller meg overhormonella hehe

Tusen takk! jo hytteturen var kjempe koselig, vi var 8 voksne og to babyer. Men det er drøyt å kjøre bil i 4-5 timer med ei jente på 11 mnd hun var ikke mye blid på slutten,og jeg burde vel få jobb på sirkus som klovn! har ihvertfall øvd skikkelig i dag.

en ting som var litt moro er at jenta mi krabbet for første gang når hun kom hjem! Det var gøy, hun har bare krypi og sittet å dyttet seg bortover før, men nå skjønte hun vitsen med å krabbe!

Har det skjedd noe nytt hos deg i helgen da?

Eller noe saftige ting her inne?

Så morsomt!! litt treig til å svare deg og nå er du logget ut[:(]
Ikke skjedd noe spes her i helgen, bare vært litt over hormonell[;)]

Back
Topp