joda,skulle egentlig ha opperert i brystet pga bet.men slapp det inntil videre.men ble drenert forrige tirsdag(har en absest,en melkekul)men ble jo bare dårligere senere på dagen.så da jeg havnet på sykehuset ble jeg kuttet litt i og de drenerte ut masse betennelse igjen...men måtte som sagt ha hjelp til alt...til å dusje og gå på do,drikke,etc.har gått på antibiotika og nesespray i snart 3uker.men natt til ons spøy æ og gikk og la mæ,men når æ våknet på natta var jeg våt av svette og kunne ikke bevege en muskel,alt gjorde så vondt.er ennå ikke helt frisk,men skal til kontroll kl.11idag.men jeg tror jeg har bestemt meg for å kutte ut å amme og pumpe,for dette går jo utover de andre au.sambo måtte ta fri og ha Adrian hjemme.Adrian er mer fornøyd au nå som han får mme.har pumpet ut noe melk og gitt han,men han er omtrent like sulten etterpå,selvom det er 180ml han har drukket...blir så sliten.klarer liksom ikke å glede meg over han heller når jeg sliter så med smerter.men samtidig føler jeg meg ganske ego som tenker på megselv og vurderer å kutte melka..men han har ikke fått noe på et par dager...bare litt små amming,men han sovner hele tia..og blir aldri mett...what to do??ps:takk for alle "god bedring"meld[:)]