I'm alive

Lykkenerkjærlighet

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hei jenter. En stund siden jeg har klart å skrive noe. Jeg ligger innlagt med sterk hyperemesis. Får sondeernæring. Vi var inne på å avbryte svangerskapet noen dager fordi vi ikke vet om kroppen min makter å være med på dette helvete en tredje gang. Mannen min var jo heller ikke så veldig glad for en uplanlagt nr tre. Men han endra mening. Han mener vi klarer det sammen [emoji173] Ville bare fortelle det.

Hei jenter. En stund siden jeg har klart å skrive noe. Jeg ligger innlagt med sterk hyperemesis. Får sondeernæring. Vi var inne på å avbryte svangerskapet noen dager fordi vi ikke vet om kroppen min makter å være med på dette helvete en tredje gang. Mannen min var jo heller ikke så veldig glad for en uplanlagt nr tre. Men han endra mening. Han mener vi klarer det sammen [emoji173] Ville bare fortelle det.

Uff! Kan bare prøve å tenke meg hvor tøft du har det med ekstrem svangerskapskvalme.... Flott at mannen din har valgt å støtte svangerskapet og deg.
Sammen er dere sterke! [emoji171]
Håper du slipper å ligge altfor lenge på sykehus.

Sniker!
Ønsker deg god bedring og masse psykisk styrke! Etter to runder med hyperemesis så vet jeg hvor jævli det er :( var ofte inne på tanken å avbryte selv da det er enorm påkjenning for kropp og ikke minst sinn :( men nå er det 5 uker til termin og jeg ikke er kvalm og er sjeleglad jeg overlevde uten å avbryte! Hold ut <3 du er råsterk! Hyperemesis er ikke til å kimse av på psyken altså :( all medfølelse

God bedring og masse varme tanker din vei! Hold ut [emoji173]

sniker!

vet akkurat hvordan du har det, har slitt med hypermesis i to svangerskap selv og har vel vært mer på sykehus enn jeg har vært hjemme [emoji107] er nå i uke 35 med lillesøster, og formen har faktisk vært ok de tre siste ukene.. så satser på at det holder helt inn denne gangen [emoji12] [emoji4] [emoji228]

du er sterk, stå på! jeg heier på deg [emoji8] [emoji173]

Sniker!
Ønsker deg god bedring og masse psykisk styrke! Etter to runder med hyperemesis så vet jeg hvor jævli det er :( var ofte inne på tanken å avbryte selv da det er enorm påkjenning for kropp og ikke minst sinn :( men nå er det 5 uker til termin og jeg ikke er kvalm og er sjeleglad jeg overlevde uten å avbryte! Hold ut <3 du er råsterk! Hyperemesis er ikke til å kimse av på psyken altså :( all medfølelse
Tusen takk [emoji4] Lykke til med slutten.

Så bra at dere har funnet ut av det og er sammen om å beholde! God bedring :)

Back
Topp