Illskriking....

friele

Elsker forumet
I natt sov Enya 6 timer,ble stårlendes fornøyd[:D]Men i dag har hun ikke sover mer enn under en time av gangen,og hun vil ha mat HELE tiden......Det blir ikke de store måltidene for hun sovner med puppen,men å sove i seng skal hun ikke....

Og for ett par timer siden begynte hun plutselig å gråte,og det gikk over til illskriking,hun ble helt blå i hodet og pustet nesten ikke for hun gråt så kraftig,ble ganske redd jeg.....

Jeg har ikke spist noe jeg ikke har spist de andre dagene,så jeg skjønner ikke åssen slik kan plutselig oppstå,og at hun ikke vil sove hele dagen,hun er jo såååå trøtte....

Skjønner at hun har knip i magen,så en prøver alt for å roe henne,men når hun skriker slik at hun ikke får trekt pusten blie jeg nervøs for hva som kan være galt........

Vi stod opp kl 6 i dag tidlig,da hadde hun sovet i 6 timer i strekk,noe som aldri har skjedd før...
Så hadde hun mat,bleieskift og mat igjen som alltid,så pleier hun sove i tre timer,men hun sov bare en time.Og det har hun fortsatt med i hele dag...
Men kan ikke skjønne hun er overtrøtt,siden dette begynte to timer etter nattesøvnen.....
Men åssen kan en vite om de er det da etter det jeg sier??

Jeg vet hun har luftsmerter,så det ligger jo litt i det og..Men hun sover jo innen fem minutter med puppen?

har Frida vært til kiropraktor? babyen kan visst bli verre etter 1. behandling. Kristin har vært til 2 behandlinger og har ikke blitt bedre..skal til 3. behandling på mandag så får håpe det hjelper da...

økedag? ellers såkan det være at hun har en dårlig dag, det hender jo oss også det

Har vert hos osteopat med henne....Det hjalp masse....men dette kom veldig uventa....Er kanskje økedag,jeg vet ikke......Skjønner ikke dette....
'Men ja det kan jo bare være en dårlig dag[&:]

Er jammen ikke godt å vite hva det er som plager henne. Ønsker deg lykke til og håper at det snart går over. Slitsomt og frustrerende når slikt står på.

Uff.. får håpe det ikke utarter seg til kolikk.. Frida begynte ved 3 ukers aldren.. ikke noe gøy.. ikke har jeg noen gode råd heller.. for ingenting som funker på Frida.. Var hos kiropraktor i går.. det fungerte frem til i dag bare.. får se ann hvordan det blir etter 2 behandlinger til

Lykke til[;)]

ORIGINAL: Heddaholm

Uff.. får håpe det ikke utarter seg til kolikk.. Frida begynte ved 3 ukers aldren.. ikke noe gøy.. ikke har jeg noen gode råd heller.. for ingenting som funker på Frida.. Var hos kiropraktor i går.. det fungerte frem til i dag bare.. får se ann hvordan det blir etter 2 behandlinger til

Lykke til[;)]

Uff ja jeg tenker så masse på deg og dine,det må være så tøft å gå igjennom....Så jeg må si at jeg håper ikke Enya får kolikk....
Vi har vert til osteopat med henne,en her i byen som er kjent for å hjelpe barn med kolikk...For Enya gråt utrøstelig i begynnelsen,og det hjalp masse å gå til  han..
Men nå håper jeg bare ikke det strater igjen......

Jeg krysser fingrene og håper at din lille Frida snart blir bra og kvitt kolikken.....
Klem[:D]

Back
Topp