Illeluktende "navlesnerk"..

LittleMonkii

Forumet er livet
Lillebror holder på å miste navlestreng-stumpen og det lukter helt forferdelig vondt av den! 
Er det vanlig? Synes hele ungen stinker...
Den henger kun i en tynn "tråd", så det er nok like før den faller av, men fy som det lukter.. Kan ikke huske at det gjorde det med storesøster.

Så, er det vanlig eller er det bare jeg som har et lite stinkdyr?

jeg hadde og ett stinkdyr denne gangen :( :( luktet grusomt av hele ungen, men med en gang den falt gav det seg

Da gleder jeg meg til den er borte. Usj, lurte sånn på hva i all verden det var som luktet sånn i går, og da vi tok kveldsstell var det helt tydelig hvor lukta kom fra. Det lukter nesten litt råttent :/

Den lukta er grusom! Hatt den her et par dager og lukta sitter i nesa enda syns jeg... Heldigvis falt den av igår!

LittleMonkey skrev:
Da gleder jeg meg til den er borte. Usj, lurte sånn på hva i all verden det var som luktet sånn i går, og da vi tok kveldsstell var det helt tydelig hvor lukta kom fra. Det lukter nesten litt råttent :/

Det er jo rottent:P

Det stinket her også... Så da navlestumpen kun hang i en liten tråd så tok jeg en steril skalpell og snippet den av gitt! Kan ikke tro det var så viktig å ha den der når den bare hang slik...

Storesøster sin lukta ikke så ille. Lillesøster sin var fæl  Men nå var ikke navlen hennes helt normal heller da, og den falt ikke helt av før den ble operert bort når hun var 14 mndr...

Ææææææsj, du klarte jo å finne det enkleste ordet i verden på det og! Her lukter det heldigvis ikke, men jeg synes den henger på litt vel lenge. Jenten min er 13 dager, og den henger som den alltid har, men hun har veldig "mye" navle i tillegg... Vet ikke om samtlige babyer er sånn?

Kanskje den burde renses med klorhexidin? Mener helsesøster nevnte noe om at de gjerne ville at vi skulle kontakte dem hvis det væsket eller lukta vondt. Med tanke på infeksjon tror jeg. Her har det ikke lukta vondt på verken storebror eller lillesøster. Tror stumpen datt av når hun var ca 10 dager +- et par dager.

Haha, ja, navlesnerk var vel ikke det flotteste ordet :p har skylt med sterilt vann, det væsker litt, men det er jo fordi den nesten er av, men henger i en tynn slimete navletråd. Han ble født på torsdag, så den løsnet forholdsvis kjapt. Skal være glad når den faller av, men jeg skal ikke pingse og irritere noe mer enn at jeg skyller med sterilt vann. Tror det er best om den faller av når den er klar :p

Jeg grøsser fremdeles litt over det ordet. Jeg kommer aldri til å glemme det. Tyyy <3>

Ja, det stinka gjennom klærne, men i natt falt den av :) endelig deilig babylukt igjen og "navlesnerken" er et avsluttet kapittel :D

Back
Topp