"Ildfluer " foran øynene

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Sist svangerskap fikk jeg slike ildfluer /lysende små prikker i synet mitt en eller annen gang etter uke 12 tror jeg. Da fikk jeg svangerskapsforgiftning i uke 30. Nå i kveld fikk jeg slike prikker, men er bare i uke 5. Gikk skikkelig støkk i meg, og er redd jeg utvikler svangerskapsforgiftning tidligere denne gangen. Flere som opplever slike lysende prikker?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg synes du skal nevne dette for en lege eller optiker i morgen, da slike synsforstyrrelser bør sjekkes - gravid eller ikke. Lykke til:-)

Er ikke unormalt at gravide får problemer med øyne. Får håpe det ikke er noe farlig.
Snakk med legen du :-))

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Synsforstyrrelser under svangerskap er jo ofte migrene. Trenger ikke ha hodepine. Snakk med en lege du :)

Kom det rett etter du hadde reist deg opp eller gjort en brå bevegelse? Jeg får i alle fall lett sånn som du beskriver, men det går fort over da. Varer det lenge på deg?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kom det rett etter du hadde reist deg opp eller gjort en brå bevegelse? Jeg får i alle fall lett sånn som du beskriver, men det går fort over da. Varer det lenge på deg?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Kom rett etter at jeg hadde pusset nesen. Varte ikke lenge. Under ett minutt hvertfall.

Skal ringe legekontoret i dag og få bestilt meg time til vi kommer hjem fra ferie. Skulle uansett ta kontakt tidlig ved et eventuelt neste svangerskap siden jeg fikk svangerskapsforgiftning sist gang. Får høre hva han sier da.

Back
Topp