Ikveld

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Etter ramadanmiddagen,skal vi ut å spise is og kose oss :-) Lillesøster skal være barnevakt...Skal dere noe spennende i helgen?
♥♥♥♥

Hørtes fantastisk ut:rolleyes: jentene er hos svigermor. Så vi slapper av hjemme:) skal snart spise lasagne, salat og hvitløksbaguetter:D ikveld blir det en film;)

Utekos og grilling her :) og ja! Rydding etter ferien! Masse klesvask :-p

Utekos og grilling her :) og ja! Rydding etter ferien! Masse klesvask :-p

Åååh, litt misunnelig bare;)
Grilling er så digg:p hehe igang med klesvask jeg og:p kjøpte 5 store nye håndklær idag. Har trengt det leeeenge, men har alltid glemt og kjøpe det;)

Åååh, litt misunnelig bare;)
Grilling er så digg:p hehe igang med klesvask jeg og:p kjøpte 5 store nye håndklær idag. Har trengt det leeeenge, men har alltid glemt og kjøpe det;)
Jeg kjøpte noen bambushåndklær for litt siden, skulle bare bruke de og vaske de noen ganger før de skulle klippes opp og brukes som bleieinnlegg. Men de er jo så myke :-o vil ha de selv! :-p

Nå som guttungen er i seng har jeg litt tid for meg selv, endelig for er ikke bare bare å ha en 4 åring rundt seg hele tiden og som er propell :p Han har ferie fra barnehagen så skulle vel ha prøvd og finne på noe men orker ikke i denne varmen. Akkurat nå sitter jeg og planlegger dagen i morra for da skal det pakkes,reiser på ferie til søndag :) og så skal det gjøres i stand her hjemme +++++.. Ha en fin kveld :D

Eg ha baka mini muffins me utruuule sterk konditorfarga :D Vart kuuul, men smaka ikje nå særle :P va sånn 1-2-3 pakke...driiit stygg :P

Også ha eg laga taco pizza :) mmmm :D

Vi har spist reker og hatt hvitvin til er på hytta nå :rolleyes: men jeg drakk ikke hvitvin, sparer på kalorier så tok Farris i stedet :p
Hermine slokna kl 20, satte i et vrææææl 20.05 og da sprutspydde hun :eek: :oops: tror hun hadde overspist til kvelds (igjen)! For hun hadde spist en stor porsjon grøt OG 160ml mme...så er kanskje ikke rart det kom opp igjen :confused: må tydeligvis begrense melkemengden til henne etter mat, for hun er plutselig blitt helt vill på melka! Hun har sovet siden, og godt er det, håper virkelig det ble med den ene gangen :p svigermor og svigerfar tok heldigvis vasken av gulv, sengetøy og klær, så tok jeg snuppa ;) upraktisk om hun spyr i reisesenga, da må jo hele den spyles :confused:

Regner med dere hadde en skikkelig god middag i går kveld:-)
Koselig å få litt alenetid bare dere to, håper isen var go:-)

Back
Topp