Ikveld

Je@nette

Glad i forumet
Hva gjør dere?
Har dere mange forberedelser til 17. mai?

Jeg har akkurat tatt ut en gulrotkake av ovnen, den skal pyntes imorgen tidlig. Det er feiring i barnehagen.

Har satt igang å skylle igjennom skjorter og forkle til bunad...

nå har jeg nettopp laget norske flagg i melis-frosting som skal på kaka jeg lager i morra.....sjokkiskake fylt med vaniljekrem og banan og dekket med "sjokopan" -sjokolade kjevlet ut som marsipanlokk[:)]yum

i morra blir det matlaging for fulle seil- brunch hos meg 17. ellers er det husvask, bare lillegutt som har bunad her, for min har *kremt* krympa i skapet....gidder ikke legge den ut....

Eg trur ikkje eg har fatta at det er den 17. på torsdag. Skal lage kake i morgen, men det må vel gå uten for masse stress vil eg tru[;)] (berre eg huske det da)

I morra er det "17-mai" i b.hagen, men satte meg ikke opp på
kakebaking i år.
17-mai tøy + sko til meg selv kjøpe jeg idag....utrolig hva man finner når
man har dårlig tid[:)]
Skulle på møte kl. 18.....kl.17.05 var jeg på senteret.....17.45 dro jeg
derifra.....hatt da fått to bukser, en tunika + stæs! Dro tilbake etter møte
kl.19.45...når senteret stengte kl.20 hadde jeg sko[:D][:D]

Håper bare det blir fint vær i to dager nå....for barnas skyld!!!!!

ORIGINAL: chantonet

ORIGINAL: Nates Mamma

nå har jeg nettopp laget norske flagg i melis-frosting som skal på kaka jeg lager i morra.....sjokkiskake fylt med vaniljekrem og banan og dekket med "sjokopan" -sjokolade kjevlet ut som marsipanlokk[:)]yum

i morra blir det matlaging for fulle seil- brunch hos meg 17. ellers er det husvask, bare lillegutt som har bunad her, for min har *kremt* krympa i skapet....gidder ikke legge den ut....

NAAAAAAAAAMMMMM !!!!!!!!!!!!

ikke sant!!!! kaka står i ovnen nå....må bli ferdig før Nate skal på fysio....pynte i kveld[;)] lukter sjokkis i hele huset! (og sjokopanen lagde jeg i går-står i kjøleskapet og bare VENTER på å lande på ei yummykake[:D]

Her er det ikke mange 17 mai forberedelser nei...holder på å pakke, så det er kaos i nesten alle rom [:'(] I dag kommer heldigvis mamma og hjelper..blir godt! Får liksom ikke gjort så mye når jeg er alene med lillegutt.

ORIGINAL: Nates Mamma

[:D]

Back
Topp