Ikveld skal vi fortelle....

ORIGINAL: maltesers

[:D][:D][:D]Jeg tror nok jeg begynner å kjenne svigerfaren min nå ja[:D][:D]
Vi satt å prata om sønnen til forloveden til svigerfar, han er et år yngre enn meg og skal selge bilen sin. Nå ville han ha stasjonsvogn!
-Jaaaa, vi må vel det etterhvert vi og, sier sambo[:D]
Åhhh sier forloveden. er det noe på gang?? Ja sier vi[:D] Ja har det klaffa??[:D] Ja det og[:D]
Også sitter svigerfar helt stille før han: HAHAHAHAHAHAHAHA JASSÅ, HAR`U PULT A` TJUKKA[:D][:D]HAHAHAHA.

Forventa meg den reaksjonen[;)] Også prata vi om noe helt anna også kommer det igjen: HAHHAA, skal dere bli foreldre dere a??[:D][:D][:D]

Kjempemorro![:D] De blei sååå glade[:D][:D]

hehe så koselig[:)][:)]

ORIGINAL: FruStina

hihihi så artig reaksjon ! Og så flott alt gikk bra !!!

Ja kjempemoro[:D][:D][:D]

Her fikk de i familen jeg ikke ser så ofte og dermed ikke fått med seg at jeg har vært sykmeldt den siste mnd. en sms der det sto: Hei! sett av litt ekstra på julegave budsjettet i år, for vi blir vist en ekstra til jul;) Godt mottatt fra alle! Pappa som aldri ringer har ringt to ganger i dag, og gleder seg stort! Og nå skulle han endelig gjøre alvor av å komme på besøk! Jeg venter fortsatt på julegava mi som jeg skulle å på bursdagen min i jua, men pappa ble syk og skulle komme rett over nyttår... Og rett over nyttår er jo ca rundt fellesferien ser det ut som;)

ORIGINAL: marihøna30

Her fikk de i familen jeg ikke ser så ofte og dermed ikke fått med seg at jeg har vært sykmeldt den siste mnd. en sms der det sto: Hei! sett av litt ekstra på julegave budsjettet i år, for vi blir vist en ekstra til jul;) Godt mottatt fra alle! Pappa som aldri ringer har ringt to ganger i dag, og gleder seg stort! Og nå skulle han endelig gjøre alvor av å komme på besøk! Jeg venter fortsatt på julegava mi som jeg skulle å på bursdagen min i jua, men pappa ble syk og skulle komme rett over nyttår... Og rett over nyttår er jo ca rundt fellesferien ser det ut som;)

Så koselig[:D][:D][:D][:D]

Fortalte det til svigers i helga vi, de ble lettere sjokkert, hadde ikke forventa det men ble gla. Fortalte det til mamma og pappa i går, trodde nesten mamma skulle dette om på kjøkkengulvet, har ALDRIIII sett henne så glad, KJEMPEART:) Er nå 2 mnd på vei, bare 4 uker igjen til jeg er over kneika. Gleder meg til UL i juli:D

Back
Topp