Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maltesers
svigerfar og forloveden hans den store nyheten!![:D][:D][:D]
Men jeg har en sambo som ikke tør å si det til pappa`n sin[8D]
Noen som har noen (morsomme) forslag om hvordan vi(han) kan si det?[:)]
ORIGINAL: Looney
Pakk inn en liten bamse eller noe som har en lapp rundt halsen med beskjeden: du skal bli bestefar[:D][:D]
Sprudler ikke over at gode forslag merket jeg[:o]
ORIGINAL: Frøken S
Akkurat samme her, sambo tør ikke si det selv til pappan sin[:D]
ORIGINAL: ma 84
da jeg skulle fortelle d til bestemor sa jeg at d hadde skjedd en ulykke,hun trodde jeg hadde kræsjet da....en arbeidsulykke sa jeg.........så sa jeg at jeg var gravid ,at hun skulle bli oldemor igjen, men at d ikke helt var planlagt i å med at jeg brukte prevensjon[:)]
bestemor sa d i sin stil, ja jeg tenkte å spørre om du var d for du har lagt på deg[8D]
vi er en ironisk å køddete slekt så for oss er dette naturli[:D]
Skjønner ikke hva det er med dissa mannfolka[;)][;)] Jeg syns det var litt flaut å si det jeg og, men jeg fikk det til for det[8D][8D]
ORIGINAL: prøverpånummer3
Så spennende da:) Lykke til og oppdater oss når det er gjort:) Tja, hva kan dere finne på. Det er jammen meg ikke godt å si. Hinte et eller annet om hvor stor du kommer til å være i juletider osv. Hehe... Nei, jeg aner ikke:) Dere kommer nok på noe lurt:)
Skjønner ikke hva det er med dissa mannfolka[;)][;)] Jeg syns det var litt flaut å si det jeg og, men jeg fikk det til for det[8D][8D]
Ja, si det[8D] Det var litt ekkelt ja, men herregudda![8D] Får være måte på[;)]
ORIGINAL: sjefsberta123456
hvorfor ikke bare si det rett ut som det er....hva kan han si eller gjør?? det er jo et av de valg du og din sambo har gjort og det er jo et valg som gleder dere to, så uansett hvem av dere som fortell er det og hvordan dere gjør det så er det jo et valg dere har tatt for resten av deres liv og et valg som dere to nok syns er godt for dere så det er jo lettest å si det rett ut, noe din svigerfar også nok vil sette pris på.....!! held og lykke....