Ikveld skal vi fortelle....

maltesers

Forumet er livet
svigerfar og forloveden hans den store nyheten!![:D][:D][:D]
Men jeg har en sambo som ikke tør å si det til pappa`n sin[8D]
Noen som har noen (morsomme) forslag om hvordan  vi(han) kan si det?[:)]

Pakk inn en liten bamse eller noe som har en lapp rundt halsen med beskjeden: du skal bli bestefar[:D][:D]

Sprudler ikke over at gode forslag merket jeg[:o]

ORIGINAL: maltesers

Akkurat samme her, sambo tør ikke si det selv til pappan sin[:D]

ORIGINAL: Looney

Pakk inn en liten bamse eller noe som har en lapp rundt halsen med beskjeden: du skal bli bestefar[:D][:D]

Sprudler ikke over at gode forslag merket jeg[:o]

Bare synd butikkene er stengt!  Aner ikke hva jeg skal finne på! Til søstern skal jeg skrive et dikt[;)]

ORIGINAL: Frøken S

Skjønner ikke hva det er med dissa mannfolka[;)][;)] Jeg syns det var litt flaut å si det jeg og, men jeg fikk det til for det[8D][8D]

da jeg skulle fortelle d til bestemor sa jeg at d hadde skjedd en ulykke,hun trodde jeg hadde kræsjet da....en arbeidsulykke sa jeg.........så sa jeg at jeg var gravid ,at hun skulle bli oldemor igjen, men at d ikke helt var planlagt i å med at jeg brukte prevensjon[:)]
bestemor sa d i sin stil, ja jeg tenkte å spørre om du var d for du har lagt på deg[8D]

vi er en ironisk å køddete slekt så for oss er dette naturli[:D]

Så spennende da:) Lykke til og oppdater oss når det er gjort:) Tja, hva kan dere finne på. Det er jammen meg ikke godt å si. Hinte et eller annet om hvor stor du kommer til å være i juletider osv. Hehe... Nei, jeg aner ikke:) Dere kommer nok på noe lurt:)

ORIGINAL: ma 84

da jeg skulle fortelle d til bestemor sa jeg at d hadde skjedd en ulykke,hun trodde jeg hadde kræsjet da....en arbeidsulykke sa jeg.........så sa jeg at jeg var gravid ,at hun skulle bli oldemor igjen, men at d ikke helt var planlagt i å med at jeg brukte prevensjon[:)]
bestemor sa d i sin stil, ja jeg tenkte å spørre om du var d for du har lagt på deg[8D]

vi er en ironisk å køddete slekt så for oss er dette naturli[:D]

Haha! Ja de er ikke redde for  å si ting som det er[;)][;)]
Akkurat sånn er slekta mi og[;)] Faren hans og også av den typen, men han har så respekt for faren sin og tror han er litt redd for hva han skal vi i og med at sambo "bare" er 21 år[:D][:D]
Jeg tror svigerfar bare kommer til å begynne å le jeg[8D] såpass føler jeg at jeg kjenner han nå[8D]

Skjønner ikke hva det er med dissa mannfolka[;)][;)] Jeg syns det var litt flaut å si det jeg og, men jeg fikk det til for det[8D][8D]

Ja, si det[8D] Det var litt ekkelt ja, men herregudda![8D] Får være måte på[;)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Så spennende da:) Lykke til og oppdater oss når det er gjort:) Tja, hva kan dere finne på. Det er jammen meg ikke godt å si. Hinte et eller annet om hvor stor du kommer til å være i juletider osv. Hehe... Nei, jeg aner ikke:) Dere kommer nok på noe lurt:)

Hehe, var enkelt å fortelle det til svigerinna mi, før hu masa sååå på bursdagen min at hu ønska seg tantebarn til bursdagen sin, som er i mars. Så jeg fortalte at hu fikk det hu ønska seg, men at vi bomma på et par måneder[8D][8D]
Hu sto der som et spørsmålstegn før hu endelig skjønte hva det dreide seg om[8D]

Ja, si det[8D] Det var litt ekkelt ja, men herregudda![8D] Får være måte på[;)]

Hehe, er ikke så greit[;)][;)]

Hehe... Så morsomt:) Men da kan det jo være at det kommer naturlig og si det:) Blir uansett spennende og høre hvordan dere fikk det frem:)

Forteller ikveld jeg[:D]

Masse lykke til maltesers!!! blir sikkert stormende jubel[:D]

i kveld skal jeg på nattevakt...gruer meg som en hund...er småkvalm, men føler at hvis j drar på vakt ikveld kan jeg si jeg er gravid til sjefen min...jobber med han ikveld..så blir spennende. Grugleder meg..blir sikkert veldig godt at han veit det og,..hvis d skulle oppstå ting på jobb liksom[;)]

Gode kvelden snupper!![:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

spennende[:)][:)]
du får oppdatere oss om reaksjonen[:D]

[;)]

hvorfor ikke bare si det rett ut som det er....hva kan han si eller gjør?? det er jo et av de valg du og din sambo har gjort og det er jo et valg som gleder dere to, så uansett hvem av dere som forteller det og hvordan dere gjør det så er det jo et valg dere har tatt for resten av deres  liv og et valg som dere to nok syns er godt for dere så det er jo lettest å si det rett ut, noe din svigerfar også nok vil sette pris på.....!! held og lykke....

[:D][:D][:D]Jeg tror nok jeg begynner å kjenne svigerfaren min nå ja[:D][:D]
Vi satt å prata om sønnen til forloveden til svigerfar, han er et år yngre enn meg og skal selge bilen sin. Nå ville han ha stasjonsvogn!
-Jaaaa, vi må vel det etterhvert vi og, sier sambo[:D]
Åhhh sier forloveden. er det noe på gang?? Ja sier vi[:D] Ja har det klaffa??[:D] Ja det og[:D]
Også sitter svigerfar helt stille før han: HAHAHAHAHAHAHAHA JASSÅ, HAR`U PULT A` TJUKKA[:D][:D]HAHAHAHA.

Forventa meg den reaksjonen[;)] Også prata vi om noe helt anna også kommer det igjen: HAHHAA, skal dere bli foreldre dere a??[:D][:D][:D]

Kjempemorro![:D] De blei sååå glade[:D][:D]

ORIGINAL: sjefsberta123456

hvorfor ikke bare si det rett ut som det er....hva kan han si eller gjør?? det er jo et av de valg du og din sambo har gjort og det er jo et valg som gleder dere to, så uansett hvem av dere som fortell er det og hvordan dere gjør det så er det jo et valg dere har tatt for resten av deres  liv og et valg som dere to nok syns er godt for dere så det er jo lettest å si det rett ut, noe din svigerfar også nok vil sette pris på.....!! held og lykke....

Det var ikke det tråden var om. Det var å fortelle det på en artig måte! Så klart de er glade på våres vegne!

Back
Topp