*NinaK* Forumet er livet 3 Mai 2010 #1 tenne et lys for disse barna http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10004899
lilli88 Betatt av forumet 3 Mai 2010 #2 Får helt vondt inni meg når jeg leser sånt:/ At noen kan gjøre sånn[:(]
S Snekka Guest 3 Mai 2010 #4 Jeg klarer ikke lese sånt for tiden, jeg blir helt ødelagt, så jeg lar det være.
Melines Gift med forumet 3 Mai 2010 #5 I kveld skal jeg også tenne et lys for disse barna... Jeg håper de har det bra der de er nå[:(][:(][:(]
I kveld skal jeg også tenne et lys for disse barna... Jeg håper de har det bra der de er nå[:(][:(][:(]
L LinnSB* Forumet er livet 3 Mai 2010 #6 ORIGINAL: Snekka Jeg klarer ikke lese sånt for tiden, jeg blir helt ødelagt, så jeg lar det være.
G Godemine Gift med forumet Junibarna 2015 3 Mai 2010 #7 Forderdelig [:(] To av barna er her fra distriket, og husker godt den forferdelige tragedien [:(]
villon Elsker forumet 3 Mai 2010 #8 Tragisk at dette kan skje i Norge... [:(][:(][:(]... I et land med så høy levestandard, intelligente mennesker...
Tragisk at dette kan skje i Norge... [:(][:(][:(]... I et land med så høy levestandard, intelligente mennesker...
Lykkeligmor80 Forelsket i forumet 3 Mai 2010 #9 Jeg må virkelig slutte å lese slike artikler, det går veldig sterkt inn på meg det som har skjedd og begynner å felle tårer. [:(] Tenner et lys i dag.
Jeg må virkelig slutte å lese slike artikler, det går veldig sterkt inn på meg det som har skjedd og begynner å felle tårer. [:(] Tenner et lys i dag.
Gnorky Elsker forumet 3 Mai 2010 #11 ORIGINAL: Snekka Jeg klarer ikke lese sånt for tiden, jeg blir helt ødelagt, så jeg lar det være. Samme her, blir helt knust. [:(]
ORIGINAL: Snekka Jeg klarer ikke lese sånt for tiden, jeg blir helt ødelagt, så jeg lar det være. Samme her, blir helt knust. [:(]
M MissQueen Glad i forumet 3 Mai 2010 #12 Har tent lys jeg også. Får vondt i magen og blir kvalm her jeg sitter..Dette er helt grusomt!!!