IKM uke 9

Jeg tok en VitusApotek-strimmel i dag, og det er fortsatt en syltynn rosa strek på den, men svakere enn i går og svakere enn søndag. I tillegg så jeg i smartring-appen min at tempen sank en hel grad, og jeg regner derfor med at det er en kjemisk, og at kroppen nå prøver å ordne opp selv. Håper det, så jeg slipper samme runden som i november med medisiner. Mensen skulle EGENTLIG kommet i dag uansett, men siden EL kom 4 dager for tidlig så kunne den også kommet lørdag.
Siden jeg så at tempen sank, så orker jeg ikke bruke en CB digital uansett, får ligge til evt. en annen gang.

Jeg var tom for strips, så jeg tok denne i morges.
Jeg er 4+3 i dag ihht. mens, men mistenker jo at jeg hadde sen EL og sen implantasjon. Hadde ønsket det sto 2-3 på den, men det vet jeg jo kan variere. Lurer på å bryte den opp for å se:hilarious:

Ringte legekontoret, og fikk komme inn for en HCG i formiddag, som jeg skal sjekke også fredag morgen. Legen var vekke, men helsesekretæren/lab-teknikeren sa at "Da er det jo vi som bestemmer, så det gjør vi". Hun mente i grunn at det var nok med å sjekke i dag, men når hun hørte at jeg mistet i okt. uten blødninger, så var hun også enig i at vi skulle sjekke økning.

Har fått ny fastlege, vet ikke om han ville gjort det samme, min forrige ville ikke gjort dette - så glad for at jeg møtte på HS!
Enn så lenge er det jo NOE der.

4A20128F-7FB9-4103-9D19-44700CD4A9A6_1_105_c.jpeg

Back
Topp