IKM uke 9

11 DPO / 3+6 i dag og sterkere tester :joyful: Monitor slo også ut. Så kan gjerne settes på gravid @Vestlandsmor
IMG_2754.jpeg
IMG_2752.jpeg

Tror kanskje det er en kjemisk under oppseiling denne gang og likevel altså… :/ Bare ta meg bort fra gravid igjen du så skal jeg heller reinformere om jeg ta feil. Akk.. Nå igjen, man kan bli matt av mindre altså.
Glem det! Det var det der med å ikke teste for ofte og fargeforskjeller…. Nå er den sterkere igjen For en bergogdalbane!!

Glem det! Det var det der med å ikke teste for ofte og fargeforskjeller…. Nå er den sterkere igjen For en bergogdalbane!!
Virkelig en berg og dalbane det testekjøret :dead: Kan ha mye å si i forhold til urinen og.. Ta en i morgen kveld eller søndag morgen før du konkluderer med noe:Heartred Håper dette er en spire som blir værende til termin! :smiley-angelic001

Virkelig en berg og dalbane det testekjøret :dead: Kan ha mye å si i forhold til urinen og.. Ta en i morgen kveld eller søndag morgen før du konkluderer med noe:Heartred Håper dette er en spire som blir værende til termin! :smiley-angelic001
Åh ja håper så inderlig ♥️ Hehe må le av meg selv og - håpløs på den ventingen, og jeg som egentlig er ganske tålmodig av meg Hvem skulle tro!

Her er jeg 11 dpo og testene er blanke. Har mest lyst til å bli satt på TR å logge av en stund, men jeg gir det en dag til. Kanskje jeg runder av med en tidlig digital i morgen, så slipper jeg å myyyse etter en strek som ikke er der :smiley-ashamed004

Lykke til alle sammen - og gratulerer så mye til dere som har fått positiv test! :Heartred

Back
Topp