IKM uke 9 <3

Mamma.til.to<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
MANDAG 25/2
sara
famemor
Siljegulli
Jeasta
Mellow
Charli1208
snart_3? (uke 10)
TIRSDAG 26/2
lmk88
Bruker98al
Tussa
ONSDAG 27/2
Truddelutt'n
*Ann Helen*
Amelia Bedelia
Mummmimamma(uke 8)
Lillelykketroll
LeneB
TORSDAG 28/2
bobbelur
erikasi
FREDAG 1/3
Lulleti
Hildus
LØRDAG 2/3
epla25
Nisha
SØNDAG 3/3
mamman.til.Lars
silckely (uke 10)
Turteldue
Linn1992
heffalumpen
:love017 GRAVID:love017
Mellow
Erikasi
Famemor
bobbelur
lillelykketroll
Tussa
Heffalumpen
Nisha
:sad010 MENSEN:sad010
Sara
Siljegulli
LeneB
Amelia Bedelia
Bruker98al
lmk88
Jeasta
Mamman.til.Lars
Hildus
Silckely
*Ann Helen*
Truddelutt'n
:confused005 IKKE OPPDATERT:confused005
epla25
Charli1208
Linn1992
Lulleti

:confused004 HVERKEN POSITIV TEST ELLER MENSEN:confused004
Turteldue


 
Ikm torsdag 28. her :)
 
Her tror jeg muligens jeg hører hjemme, sånn utfra lengden på de to forrige syklusene forventer jeg antakelig mens en gang mellom mandag og onsdag denne uken, mener FF i alle fall.

Jeg er på dag ti av syklusen nå, og kroppen er igang med første lurerunde. Jeg har registrert at jeg har gjerne en runde med EL-slim sånn rundtom denne tiden. Så langt har jeg registrert økende mengde ""creamy" som i ettermidag ble en anelse strekkbart, langt fra ekte slim, men på vei.

Jeg forventer ikke EL av den grunn, ikke på et par uker enda. Men sånn just in case så lurer jeg muligens med meg mannen til seng i løpet av uka...
 
Her tror jeg muligens jeg hører hjemme, sånn utfra lengden på de to forrige syklusene forventer jeg antakelig mens en gang mellom mandag og onsdag denne uken, mener FF i alle fall.

Jeg er på dag ti av syklusen nå, og kroppen er igang med første lurerunde. Jeg har registrert at jeg har gjerne en runde med EL-slim sånn rundtom denne tiden. Så langt har jeg registrert økende mengde ""creamy" som i ettermidag ble en anelse strekkbart, langt fra ekte slim, men på vei.

Jeg forventer ikke EL av den grunn, ikke på et par uker enda. Men sånn just in case så lurer jeg muligens med meg mannen til seng i løpet av uka...


Skal jeg føre deg opp tirsdag da? så får du holde oss oppdatert på hvordan det ble? :)
 
Kan føre meg opp på 27 februar, mener at det skal stemme bra for meg ja :) :)
 
Jeg blir nok også med her, men vet ikke helt hvilken dag enda... får slenge meg med når TR er ordentlig i gang her..
 
Jeg blir nok også med her, men vet ikke helt hvilken dag enda... får slenge meg med når TR er ordentlig i gang her..
Velkommen skal du være :) Bare si ifra når du vil jeg skal skrive deg opp på en dag :)
 
woohoo, hihihii første ikm-tråden jeg er med i :D
 
:excited001 :smiley-bounce015 :happy093
 
woohoo, hihihii første ikm-tråden jeg er med i :D


Får håpe det holder med bare denne ene da og at du kommer deg videre til terminforum etter denne ;-)

Har dere nettopp startet med prøvingen, eller har du bare ikke hvert på babyverden tidligere? :)
 
ååh, så tickeren din nå, så ser dere har prøvd en stund ja.

Får håpe det klaffer for dere snart! :)
 
Får håpe det holder med bare denne ene da og at du kommer deg videre til terminforum etter denne ;-)

Har dere nettopp startet med prøvingen, eller har du bare ikke hvert på babyverden tidligere? :)

Vært her en ministund på bebyverden, men først nå jeg har kommet meg ordentlig igang om man kan si det sånn da :) Jupp snart to år med prøving, gyn sa vi skal søke ivf i mai om ikke dobbel pergokur gjør susen :)

Takker og bukker, håper det klaffer for dere også :D :D
 
TROR det er 26.. Siden dette ble en SA på dag 27 så vet jeg ikke helt når ikm..
 
Jeg trooor jeg har ikm rundt 25 februar.. har akkurat hatt en SA så er litt usikker.. men skriv meg opp, så får jeg heller stryke meg hvis det ikke stemmer.
 
Hei ;) jeg tror jeg hører til her jeg .. Ikm 3 mars .. men ikke skriv meg opp heeelt ennå for tr hakke kommet ;b
 
Back
Topp