IKM uke 8 ||

IKM i dag. Ingen tegn til tr. Null symptomer. Tok ikke g-test i dag da jeg trodde alt håp var ute og ventet på tempdropp og tr i dag. Ingen tempdropp, og oppdaget plutselig 2 tydelige streker på gårsdagens test [emoji15] Usikker hvorvidt den er reell mtp at det er 24 timer mellom den ble tatt og når jeg leste den i dag. Men håpet ble større jaffal, og jeg fyrer løs med en digital i morgen [emoji173]️

Vis vedlegget 245842
Vis vedlegget 245843

Oi!! Så spennende! Jeg visste ikke at tester kunne bli positive etter en viss tid? Trodde de bare kunne bli negative? Gøy! [emoji173]️

IKM i dag. Ingen tegn til tr. Null symptomer. Tok ikke g-test i dag da jeg trodde alt håp var ute og ventet på tempdropp og tr i dag. Ingen tempdropp, og oppdaget plutselig 2 tydelige streker på gårsdagens test [emoji15] Usikker hvorvidt den er reell mtp at det er 24 timer mellom den ble tatt og når jeg leste den i dag. Men håpet ble større jaffal, og jeg fyrer løs med en digital i morgen [emoji173]️

Vis vedlegget 245842
Vis vedlegget 245843

Oi, spennende[emoji54]

Har du tatt test?

Vis vedlegget 245842
Vis vedlegget 245843
Oj, så spennende! KrySer fingrene for deg!:nailbiting::happy:

Etter en kort tur innom november er jeg nå begynt å blø, så da blir det ikke novemberbaby på oss ... Usikker på om vi skal prøve mer, uansett blir det ikke før om noen måneder av ulike grunner ... Lykke til alle andre [emoji177]

Etter en kort tur innom november er jeg nå begynt å blø, så da blir det ikke novemberbaby på oss ... Usikker på om vi skal prøve mer, uansett blir det ikke før om noen måneder av ulike grunner ... Lykke til alle andre [emoji177]
Det var trist å høre! Skjedde med meg forrige pp også, så vet hvor skuffende det er :sorry: men krysser fingrene for at det vil gå bra for deg allikevel :Heartred Er flere som opplever blødning i starten, uten at det er noe galt :Heartred

Jeg kan settes på tr [emoji17][emoji174]

Kan settes på tr [emoji174]

IKM for to dager siden, og NULL tegn på TR. Jeg har ingen murringer, ingen ryggvondt, ikke vondt i brystene, INGENTING. Negativ test i går og i forgårs.

Positiv test idag og en uke siden jeg takket ja til drømmejobben... Hva gjør jeg nå[emoji30]

Begynner i drømmejobben. Før eller senere må du i mammaperm, om det er helt i begynnelsen av arbeidstiden eller midt i spiller vel ingen trille?

Positiv test idag og en uke siden jeg takket ja til drømmejobben... Hva gjør jeg nå[emoji30]

De har jo ansatt deg for å ha deg der lenge! Jeg skjønner tanken, men bare tenk at du skal jo gi jernet for de i mange år fremover! [emoji2] ordner seg skal du se!

De har jo ansatt deg for å ha deg der lenge! Jeg skjønner tanken, men bare tenk at du skal jo gi jernet for de i mange år fremover! [emoji2] ordner seg skal du se!

Tusen takk for gode ord[emoji177] Litt vanskelig å glede seg med en gang, men ønsket er jo like stort, selv om timingen var litt dum [emoji85]

Da feirer du både drømmejobben og graviditeten, gratulerer med begge deler! Jeg fikk også positiv test uken etter at jeg landet drømmejobben med første graviditeten min. Jeg jobbet der i fire måneder før jeg gikk ut i permisjon, og ingen gjorde noen sure miner. Det kommer til å gå kjempefint [emoji3]

Da feirer du både drømmejobben og graviditeten, gratulerer med begge deler! Jeg fikk også positiv test uken etter at jeg landet drømmejobben med første graviditeten min. Jeg jobbet der i fire måneder før jeg gikk ut i permisjon, og ingen gjorde noen sure miner. Det kommer til å gå kjempefint [emoji3]

[emoji177][emoji177]

Back
Topp