IKM uke 8 ||

Hvordan får du sånne bilder?

IMG_3030.jpg

Den appen ;)

Jeg har så sykt sårt tannkjøtt, det er rødt, hovent og blør [emoji30] Er det et tegn på noe som helst?

Der sank tempen dagen før ikm så utsetter testingen og regner denne mnd også for gameover. Sikkelig kibt da vi traff med eggløsning og greier hvis appen sier rett da med tempingen...

Nå har hvilepulsen min bare gått nedover i flere dager. Har IKM på søndag, så TR er nok på vei. Ser ut som at vi går inn i pp6 her [emoji17]
Screenshot_20180223-070343.png

Redd for å få blank test i dag, kanskje jeg venter å teste til i morgen. Har hatt minst 2 kjemiske siden sa på sensommeren i fjor..Det er så vondt å først glede seg og få håp. Så ender det om med at tr kommer med et brak[emoji57]

Pulsen hadde ikke gått ned, så tok en test just in case. Ingenting å skrive hjem til mor for.

Image1519370610.810894.jpg

Der sank tempen dagen før ikm så utsetter testingen og regner denne mnd også for gameover. Sikkelig kibt da vi traff med eggløsning og greier hvis appen sier rett da med tempingen...

Pulsen synker enda mer... kan egentlig sette meg på TR selvom jeg ikke har IKM før på søndag.
Screenshot_20180223-090533.png

Back
Topp