IKM uke 8 ||

5dpo, ingen test.[emoji28] Vanlige dpo/gravid symptomer melder seg som normalt. Er det rart en blir testesyk? Men skal ikke teste før om en uke[emoji85] [emoji13]

Noen av dere tafsere som har en idè om hva melkehvit utflod på 5dpo kan bety? Har aldri hatt det før. Har generelt lite utflod.

Pulsen synker.... tempen synker.... og jeg kjenner på hele kroppen at TR er på vei :(

6dpo og temp er steget litt igjen. Natten har vært et mareritt. Har hatt så vanvittige smerter i livmor at jeg ikke har fått sovet. Store mengder med hvit utflod når jeg stod opp - det er noe som er uvanlig dor meg i dpoland.

IMG_2466.jpg

Ja og der kunne jeg se strek men testen jeg tok idag tidlig var helt blenda
Kanskje du har det sånn at testene du tar på kvelden blir sterkere på kveldstid enn på morgenen? :O

Jeg tok en el test igår kveld som viser seg å være sterkere enn idag tidlig sitt :/ trodde jeg hadde g-tester men det viser seg at jeg hadde bare mange el-tester og 2 digitaler som jeg sparer 1 til søndag og til onsdag ;)

Kanskje du har det sånn at testene du tar på kvelden blir sterkere på kveldstid enn på morgenen? :O

Jeg tok en el test igår kveld som viser seg å være sterkere enn idag tidlig sitt :/ trodde jeg hadde g-tester men det viser seg at jeg hadde bare mange el-tester og 2 digitaler som jeg sparer 1 til søndag og til onsdag ;)
Ja det er mulig. Jeg skal ta en til sentrene kveld så får vi se da jeg håper den viser noe ihvertfall. Har ikm i morgen men ingen tegn til at den er på vei..

Sorry for mange bilder [emoji12] Men ser dere noe her? Er tatt innenfor fristen og samme test. Er 8 dpo i dag. Er livredd for skyggestrek, da jeg har blitt lurt av det før [emoji17]

20180216_105841.jpg
20180216_105807.jpg
20180216_105741.jpg
20180216_105659.jpg

6dpo og temp er steget litt igjen. Natten har vært et mareritt. Har hatt så vanvittige smerter i livmor at jeg ikke har fått sovet. Store mengder med hvit utflod når jeg stod opp - det er noe som er uvanlig dor meg i dpoland.

Vis vedlegget 244352

Jeg tror du er gravid altså!

Back
Topp