Lurer jeg også påSkal du lage en liste?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer jeg også påSkal du lage en liste?![]()
Skal du lage en liste?![]()
ordner nåSånnHusk meg da [emoji1384]Du kan kanskje redigere det inn i førsteinnlegget, så er det lettere å finne [emoji5]
Jeg er nok ikke med her på uke 8 likevel. Skulle hatt tr tirsdag, men den er ikke kommet enda, så hvis den dukker opp snart så hører jeg til i uke 9.. Lykke til alle sammen!
Ser ut som de fleste i uke 8 har prøvd noen måneder nå... håper det klaffer for oss alle![]()

Her er jeg på CD6 og følte litt EL smerter i høyre eggstokk i dag... merkelig...Dette har vært den lengste og merkeligste mensen jeg noengang har hatt. Garantert pga den kjemiske [emoji19] men første dag med temp nå, og håper jeg snart kan begynne å teste etter el [emoji2]
Hmmm.. synes denne var litt sterk til at EL egentlig ikke er før neste uke?? Vis vedlegget 242294

Ja, den er helt klart negativ. Testet etter EL en stund nåVet ikke hvordan sånne strimmel el tester skal være men mine jeg kjøpte som var eggløsning stav ble regnet som negative helt til test strek og" el strek" var like sterke
Jeg ville tenkt den ennå er negativ, men igjen, jeg vet ikke om el strimmeltest alltid får to streker eller ikke, og fargen har da mindre å si
Dere får legge inn![]()