IKM uke 8 ♡

Får krysse fingrene for at neste pp er den rette tiden :Heartred
Tatt nye tester, og ser den minker. Så satser på mai blir mnd vår(har 3 mnds prøvepause nå)❤️

12 DPO

Er nok en kjemisk her.
Strekene mine stiger øøøørlite. Men på ingen måte som de skal og er fortsatt kjempe svake. Men har vært svake rosa i flere dager.
Venter på å blø jeg og :dead:

Vis vedlegget 399482
Vis vedlegget 399483
Vis vedlegget 399484

Ooog tempen sank en del idag, men ingen blod enda… forventer mensen imorgen.

Vis vedlegget 399485

Så leit at du også har hatt en kjemisk denne PP :sad010 :Heartred Krysser alt jeg har for at den lille spiren sitter neste pp og at det blir en terminspire som sitter hele veien til målstreken:Heartpink:smiley-angelic001

Tester for å se at testene minker:Heartred
20230221_152100.jpg

20230221_154243.jpg

Last edited:
Så leit at du også har hatt en kjemisk denne PP :sad010 :Heartred Krysser alt jeg har for at den lille spiren sitter neste pp og at det blir en terminspire som sitter hele veien til målstreken:Heartpink:smiley-angelic001

Ja, veldig trist at det endte sånn for oss begge to..

Krysser alt for deg og, har vært koselig å følge deg! Kommer til å følge med videre når du kommer tilbake etter pausen :Heartpink

Uff, så trist :( kanskje vi sees etter prøvepausen! Ser ut som det blir kjemisk på meg også desverre.

Uff, kjære Koalabjørnen❤️ :sad002
Leste inne på tråden din, at dette ikke går veien:sad010 Det er SÅ urettferdig:( Og det det er så vondt å miste, for en sorg det etterlater en i❤️ Skal dere prøve igjen med én gang? Om så, så håper jeg ikke jeg ser deg her inne på FS i mai❤️
Håper du blir gravid med en terminspire som sitter hele veien til målstreken I neste pp:smiley-angelic001:Heartred
Sender deg mange, varme klemmer❤️

Ja, veldig trist at det endte sånn for oss begge to..

Krysser alt for deg og, har vært koselig å følge deg! Kommer til å følge med videre når du kommer tilbake etter pausen :Heartpink

Jaa, er så vondt når det ikke går veien❤️

Nåårh, takk for det og i lige måte❤️❤️❤️
Krysser fingrene for terminspire som sitter hele veien til målstreken I neste pp :smiley-angelic001 :Heartpink

Uff, kjære Koalabjørnen❤️ :sad002
Leste inne på tråden din, at dette ikke går veien:sad010 Det er SÅ urettferdig:( Og det det er så vondt å miste, for en sorg det etterlater en i❤️ Skal dere prøve igjen med én gang? Om så, så håper jeg ikke jeg ser deg her inne på FS i mai❤️
Håper du blir gravid med en terminspire som sitter hele veien til målstreken I neste pp:smiley-angelic001:Heartred
Sender deg mange, varme klemmer❤️
Tusen takk :Heartred jeg tror det blir en liten pause på oss også, jeg skal diskutere det litt med mannen. Er ikke sikkert vi tørr å pause så lenge nå som vi har slitt litt med å oppnå graviditet, samt mistet ett par ganger.

Ble skikkelig trist jeg nå, med tanke på hvor mange kjemiske det er denne gangen :( :Heartred

Greit. Jeg tror jeg må slutte å teste nå :hungover: men magefølelsen sier at det er noe der! Får vente et par dager til

Vedlegg

• 17EC4DD7-65EE-4064-8A19-245A1DB5141F.jpeg
    17EC4DD7-65EE-4064-8A19-245A1DB5141F.jpeg
    227,2 KB · Visninger: 85
  • DC0EB5E4-3357-4F83-ABA6-48C0EA9BD12A.jpeg
    DC0EB5E4-3357-4F83-ABA6-48C0EA9BD12A.jpeg
    432,1 KB · Visninger: 81
Dagens siste fra meg.
Redigerte farger. Synes jeg ser noe. Heeeeelt svakt. Er så sykt kvalm. Kan ikke huske sist jeg var kvalm..
6629F683-1469-4AA7-8544-3CB5E903A604.jpeg

9dpo og negativ test.... :(

Jaja, kanskje det blir en desember baby istedenfor. Da har ikke babyen rett på barnehageplass før året etter, og jeg slipper diskusjonen(med arbeidsgiver og far)om å kunne holde hen hjemme til hen er 1,5år.. noe positivt må det være :p

9dpo og negativ test.... :(

Jaja, kanskje det blir en desember baby istedenfor. Da har ikke babyen rett på barnehageplass før året etter, og jeg slipper diskusjonen(med arbeidsgiver og far)om å kunne holde hen hjemme til hen er 1,5år.. noe positivt må det være :p
9dpo og samme her :(

Men veldig glad du fant det positive i det :laughing002

Back
Topp