IKM uke 8 ♡

Samme her.. :( men gir ikke opp enda. Ikm på søndag og 10 dpo er jo tidlig enda.. brukte rfsu sin, da det kun er den jeg har tilgang til på jobb. Å da må den jo selvsagt demonteres :hilarious:
Jeg syns jeg ser noe der.
Ikm i morgen eller torsdag her :eek:
Blir spennende å se fremover.

Jeg syns jeg ser noe der.
Ikm i morgen eller torsdag her :eek:
Blir spennende å se fremover.
Krysser fingrene for at du ikke får mensen :Heartred Jeg har et håp om at det skal være noe her, men tar det foreløpig ganske rolig spørs om jeg ryker på en ny test hjemme i dag:hilarious:

Krysser fingrene for at du ikke får mensen :Heartred Jeg har et håp om at det skal være noe her, men tar det foreløpig ganske rolig spørs om jeg ryker på en ny test hjemme i dag:hilarious:
Ryker nok også på en ny test.
Skal på møte å så til frisøren. Skal prøve å ikke gå på di før jeg er hjemme igjen. :hilarious:

Da er min IKM her. Fremdeles ingen TR, men heller ingen leveranse fra babyplan som jeg trodde skulle komme i går. :rolleyes:Så venter i spenning:) tiden går saaaaakte

CD27/14DPO:
Fikk ikke testet på morgenurin idag, men det er samma det. Testene stiger ikke som de skal(ser ut som de synker:happy119)og jeg går bare å venter på blødning❤️
Det har kjentes greit ut siden igår ettermiddag/kveld og føler det går okei med meg, bare litt hormonell(men det kan jeg være i dpo-land uansett:hilarious:)
Har litt murringer, men ikke så mye.
*Småkvalm av og på
*Fyldigere bryster
*fryyyyyser veldig mye(sånn er jeg i alle mine graviditeter i førsten)
20230221_091248.jpg

Screenshot_20230221_073533_FF App.jpg

CD27/14DPO:
Fikk ikke testet på morgenurin idag, men det er samma det. Testene stiger ikke som de skal(ser ut som de synker:happy119)og jeg går bare å venter på blødning❤️
Det har kjentes greit ut siden igår ettermiddag/kveld og føler det går okei med meg, bare litt hormonell(men det kan jeg være i dpo-land uansett:hilarious:)
Har litt murringer, men ikke så mye.
*Småkvalm av og på
*Fyldigere bryster
*fryyyyyser veldig mye(sånn er jeg i alle mine graviditeter i førsten)
Vis vedlegget 399479

Vis vedlegget 399480
Får krysse fingrene for at neste pp er den rette tiden :Heartred

Røyk på en liten test sv ukjent merke når jeg kom hjem fra frisøren.
Føler jeg ser noe, men må verkelig legge godviljen til :hilarious:
E59207BB-85B6-48E3-91AE-E57239C3311C.jpeg

Leveransen kom i postkassa. Tok både bp tidlig og vanlig, men begge blenda. :smiley-angry017Er CD30 og trolig DPO15 i dag, så da er i grunn håpet ute. :( Neste PP tenker jeg å gå i gang med el-tester. Vi ble i grunn frarådet det av fertilitetslegen. Han rådet bare til å ha sex typ dag 10 12 og 14 og ikke tenke mer på saken. Men tenker det er greit å få en oversikt. Noen erfaringer?

Leveransen kom i postkassa. Tok både bp tidlig og vanlig, men begge blenda. :smiley-angry017Er CD30 og trolig DPO15 i dag, så da er i grunn håpet ute. :( Neste PP tenker jeg å gå i gang med el-tester. Vi ble i grunn frarådet det av fertilitetslegen. Han rådet bare til å ha sex typ dag 10 12 og 14 og ikke tenke mer på saken. Men tenker det er greit å få en oversikt. Noen erfaringer?
Greit å teste et par sykluser for å se :) noen har jo el ganske sent mens andre tidlig også.

Back
Topp