IKM uke 8 ♡

Jeg har heller ikke meldt meg inn i gruppa men fulgt med fra start Hadde sex 4 dager før el men hadde et ørlite håp. Det døde i dag da mensen kom på 14 dpo og tegn siden lørdag. Har ønsket baby i snart 6 år da jeg måtte avbryte svangerskap i uke 14 pga alvorlig sykdom. Har aldri kommet over det. Mannen har ikke hatt lyst å prøve igjen og jeg har vært så livende redd for å bli syk igjen . Men nå nærmer jeg meg 39 år og føler det må bli nå eller aldri. Hvis jeg får han med neste El da Da blir det i såfall ikm uke 12

Uff, det hørtes forferdelig tøft og trist ut❤️:sad010Gjør meg vondt å høre dere mistet en liten en❤️Håper du får med deg mannen i neste pp og at det blir en liten terminspire på deg:love7

Jeg har heller ikke meldt meg inn i gruppa men fulgt med fra start Hadde sex 4 dager før el men hadde et ørlite håp. Det døde i dag da mensen kom på 14 dpo og tegn siden lørdag. Har ønsket baby i snart 6 år da jeg måtte avbryte svangerskap i uke 14 pga alvorlig sykdom. Har aldri kommet over det. Mannen har ikke hatt lyst å prøve igjen og jeg har vært så livende redd for å bli syk igjen . Men nå nærmer jeg meg 39 år og føler det må bli nå eller aldri. Hvis jeg får han med neste El da Da blir det i såfall ikm uke 12
Uff så trist å lese at du mistet babyen din❤️ får så vondt:( jeg håper du også får med mannen på ny prøving ig at fu til slutt for en frisk fin baby ❤️

Da håper jeg at vi ser deg i uke 12-gruppa :smiley-angelic003

Kommer nok etter deg. Mannen i huse er ikke gira på noe pause. Og jeg fikk negativ test idag også, så tr er vel like rundt hjørne! :arghh:
Jeg kommer også! Har desemberbarn fra før så blir nok en dyr måned om det skulle klaffe :smiley-bounce022

Sa jeg at jeg ikke skulle teste mer før onsdag? Jepp.. klarte jeg å la være? Nei.. :p

Vedlegg

• 72F588DF-B5FD-4069-81BD-D847EDD4A456.jpeg
    72F588DF-B5FD-4069-81BD-D847EDD4A456.jpeg
    1 MB · Visninger: 113
13 dpo/ 12 i følge ff
Fikk ikke testet i morgest da vi forsov oss før jobb. Her er ettermiddagstestene :)

Rfsu 10mlu skimter jeg strek på, men veldig svak. Valmed 25mlu var den helt tydelig men samtidig veldig merkelig. Noen som har erfaring med valmed ? Aldri brukt før. Fikk akkurat lik strek dagen før tr forrige pp, men med babyplan, så håpet er ikke veldig stort - men holder meg positiv fortsatt:hilarious:
73BD0C3F-8071-4983-8603-0B5ADCCF0CE2.jpeg
B8968023-2D53-40C3-A2BE-BC6F05DA5988.jpeg
36E46306-4395-4397-9717-925C842901AA.jpeg

13 dpo og streken er der ennå, men tror nok det er snakk om en kjemisk:-/
Vis vedlegget 399374Vis vedlegget 399375
Ånei så kjedelig :sorry::Heartred jeg forstår at håpet ditt er borte..:Heartred og det er så synd om det viser seg å være kjemisk når du allerede mistet nylig.. da håper jeg pausen vil gjøre godt og at det sitter på neste pp :Heartpinkmen jeg håper og håper og håper på at den sitter og ikke var en streifer:Heartred har du vært noe hos gyn etter sist fødsel ? Kanskje du trenger progesteronstøtte ?

13 dpo/ 12 i følge ff
Fikk ikke testet i morgest da vi forsov oss før jobb. Her er ettermiddagstestene :)

Rfsu 10mlu skimter jeg strek på, men veldig svak. Valmed 25mlu var den helt tydelig men samtidig veldig merkelig. Noen som har erfaring med valmed ? Aldri brukt før. Fikk akkurat lik strek dagen før tr forrige pp, men med babyplan, så håpet er ikke veldig stort - men holder meg positiv fortsatt:hilarious:Vis vedlegget 399405Vis vedlegget 399406Vis vedlegget 399407

Rfsu er bare dritt tester. Synes den andre ser veldig positiv ut jeg, da :wideyed: :cool05 :love7 :love017 :happy119

Våkna ekstra tidlig idag å glede meg til å teste.
Skuffelsen ble da astronomisk når testen var helt blenda :(
Var så kvalm i går og hadde mensmurring…
Begynner å tvile på at det gikk denne runden.
10dpo i dag.
AC967624-0799-4E61-BC6B-76A26160B91C.jpeg

C9F6A729-013C-42FD-A595-1E6C66FFD408.jpeg

Våkna ekstra tidlig idag å glede meg til å teste.
Skuffelsen ble da astronomisk når testen var helt blenda :(
Var så kvalm i går og hadde mensmurring…
Begynner å tvile på at det gikk denne runden.
10dpo i dag.
Vis vedlegget 399446

Vis vedlegget 399447
Samme her.. :( men gir ikke opp enda. Ikm på søndag og 10 dpo er jo tidlig enda.. brukte rfsu sin, da det kun er den jeg har tilgang til på jobb. Å da må den jo selvsagt demonteres :hilarious:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 65
8 dpo og negative tester, som forventet. Men...I morgen er dagen!!!! Enten blir det gleden stor eller en enda større skuffelse. Grugleder meg :D

I mellomtiden bruker jeg tiden på å stirre på blanke tester. Stirrer så hardt at det er likefør det manifesterer seg noen streker :p

Back
Topp