IKM uke 8 ♡

Jeg tror dessverre det er en kjemisk, da jeg til vanlig har en hurtig og høy hcg-økning. Så er en smule skuffet og lei meg:( Mistet i en SA og nå en kjemisk, så mistet i 2 ut av 4 pp.. huff❤️
Skjønner du er trist, skuffet og sint! ❤️ men tenk om!?!? Det kan jo hende egget festet seg sent? Jeg skal krysse fingrene for deg!! ❤️ ååå tenk om det går bra? Svangerskap kan jo være forskjellige sier de? Og individuell hcg stigning :) uansett skal jeg tenke på deg❤️

Skjønner du er trist, skuffet og sint! ❤️ men tenk om!?!? Det kan jo hende egget festet seg sent? Jeg skal krysse fingrene for deg!! ❤️ ååå tenk om det går bra? Svangerskap kan jo være forskjellige sier de? Og individuell hcg stigning :) uansett skal jeg tenke på deg❤️

Jo, men synes nå det er veldig rart å få så sent posiv test, men altså, ingenting er umulig:angelic: Og når jeg har hatt friske svangerskap, så har jeg hatt en hurtig og høy hcg-økning. Så ja, har dessverre ikke helt troen. Og er såå redd for å få for høye forhåpninger:sorry: Takk, så søt du er❤️

Kveldstest: kommer til å teste litt for å se hvor dette bærer henn:-/
20230219_200921(0).jpg

På onsdag er jeg 9dpo! Og jeg går rundt og konstant tenker på det! Bytter på å håpe på positiv test, til å nesten forvente det! For å så tenke at det ikke er sjangs i det hele tatt. Fallhøyden kommer til å bli så stor... kan ikke bare det bli onsdag!!!!

Skyggestrek eller innbilning? Idk :dead: tar en pause fra testingen fram til onsdag tror jeg. Av en eller annen grunn innbiller jeg meg at det burde slå ut på tidligtest nå hvis det er noe. 8dpo..

Vedlegg

• 55AFF7F1-9C1B-43C3-923E-B11A61E0BFA8.jpeg
    55AFF7F1-9C1B-43C3-923E-B11A61E0BFA8.jpeg
    254,3 KB · Visninger: 105
  • 2DF9D33F-4CF1-4F41-927E-559FB84079FE.jpeg
    2DF9D33F-4CF1-4F41-927E-559FB84079FE.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 101
Skyggestrek eller innbilning? Idk :dead: tar en pause fra testingen fram til onsdag tror jeg

Vanskelig å se utifra bildene. Du må ta nærbilde av testen og i rett vinkel rett over testen❤️ så er det lettere å se❤️ Håper for deg:happy119

På onsdag er jeg 9dpo! Og jeg går rundt og konstant tenker på det! Bytter på å håpe på positiv test, til å nesten forvente det! For å så tenke at det ikke er sjangs i det hele tatt. Fallhøyden kommer til å bli så stor... kan ikke bare det bli onsdag!!!!
Heeelt enig! Hvordan kan dagene gå så sakte ? :dead:

Jeg har helt uten grunn hatt skikkelig følelse på at det har gått denne perioden- aldri hatt det før, så skuffelsen kommer jo til å bli dermed større :happy090

Jeg kommer derimot ikke til å klare å holde meg til onsdag :laughing002 her må det testes hver dag

Heeelt enig! Hvordan kan dagene gå så sakte ? :dead:

Jeg har helt uten grunn hatt skikkelig følelse på at det har gått denne perioden- aldri hatt det før, så skuffelsen kommer jo til å bli dermed større :happy090

Jeg kommer derimot ikke til å klare å holde meg til onsdag :laughing002 her må det testes hver dag
Hehe, kommer nok til å teste de andre dagene jeg og... men har fått positivt 9dpo de andre gangene, så da er det en forventning om det nå og:p :)

Blæææh. Ser en strek der utenom bildet, men ser ut som en skygge som jeg ikke ser på bildet :facepalm:
Jeg ser noe, men vet ikke om det er skygge eller ikke?❤️ er du 8 dpo?

Tok en test til og tok bilde med blits
20230219_212440.jpg

Det er noe der? Jeg ser noe :Heartred

Ja, altså testene er svakt positive, men redd det dessverre er en kjemisk :sorry: men ser ut som testene stiger, om enn noe svak stigning...

Back
Topp